Šestikolky jsou v módě. Dočkala se také Lada Niva

Když Mercedes představoval šestikolovou třídu G, asi úplně netušil, jakou pozornost tímto krokem vyvolá. Samotné G 63 AMG 6x6 vzbudilo hodně zájmu nejen u movitých kupců, ale také u různých nadšenců. A tak se najednou objevila zpráva o tom, že v Rumunsku jezdí Dacia 1300 6x6 nebo teď ta nejnovější ukazující Ladu Niva přestavěnou opět podle vzoru šestikolového „géčka“.

Zajímavosti | Video | Dacia | Fascinace | Off-roady

Ano, také Dacia 1300 může mít tři nápravy a pohon 6x6

Na internetu sice koluje menší fotogalerie, díky které si tohle auto můžeme prohlédnout ze všech stran, ale faktické informace se nám dohledat nepodařilo. Takže lze jen spekulovat o tom, co se nachází pod kapotou. Standardní sedmnáctistovka se svými 61 kW (83 k) tam asi nebude... Každopádně výsledek nevypadá vůbec zle.

Zajímavosti | SUV | Dacia | Design | Dacia Duster

Duster jak ho neznáte: Provedení Dustruck, s kanónem nebo ambulance

Kdo potřebuje u svého auta trojici náprav a nechce si stavět v garáži vlastní speciál, ten může oslovit třeba společnost Kahn Design, která osadila jednou nápravou navíc model Defender. Podobně střižené auto vlastní také Dacia. Ta pro změnu využila Duster.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Lada Kalina 1.596
Rok výroby: 2009
Stav: 59 078 km
Cena: 40 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků