Sériová Lada X-Ray je o něco větší než Sandero. Kufr zvládne 324 litrů

Ruskými médii kolují nové informace týkající se chystaného crossoveru Lada X-Ray. Podle nich odstartuje výroba v prosinci letošního roku. Ruská novinka by také měla být větší než Sandero Stepway, ze kterého technicky vychází. Zájemci dostanou na výběr mezi třemi motory. 

Sedany | Design | Lada

Sériová Lada Vesta odhaluje interiér. Nevypadá špatně  

Sériová Lada X-Ray je dlouhá 4164 mm, široká 1764 mm a vysoká 1570 mm. Rozvor náprav dosahuje na 2592 mm. Techniku daruje Sandero Stepway, které měří (pro srovnání) 4081 mm na délku, 1733 mm na šířku a 1618 mm na výšku. Rozvor náprav je u obou aut prakticky shodný, Sandero nabízí 2590 mm.

Zajímavosti | SUV | Video | Byznys | Lada

Ladu Niva Urban si můžete koupit i v ČR. Stojí 332 629 korun

Podle dalších informací nabídne Lada X-Ray základní objem zavazadelníku 324 litrů, respektive 770 litrů po sklopení zadních opěradel. Na trh vůz dorazí se třemi benzinovými jednotkami. Základní šestnáctistovka disponuje výkonem 80 kW (106 k), silnější verze vyprodukuje 84 kW (114 k) a vrcholem bude osmnáctistovka naladěná na 90 kW (123 k). Ta bude také spojena s automatickou převodovkou.

Výroba nové Lady X-Ray odstartuje podle informací kolegů ze zr.ru patnáctého prosince. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Lada Kalina 1.596
Rok výroby: 2009
Stav: 59 078 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků