Sériová Honda NSX se odhalí do konce tohoto roku

Honda svým fanouškům nabídne docela zajímavý vánoční dárek. Ještě před koncem roku by měla do světa poslat první fotografie produkční verze supersportu NSX, na kterou se po všech těch konceptech čeká už velmi dlouho. Oficiální odhalení pak proběhne na autosalonu v Detroitu v lednu 2015.

Podle Hondy se máme těšit na kombinaci zážitků Ferrari 458 Italia a ceny Porsche 911. To vypadá velmi slibně. Zvláště pokud se skutečně podaří cenu udržet kolem 2,5 milionu korun v přepočtu.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Audi | První svezení | Porsche

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Honda NSX (možná se bude jmenovat Acura NSX) se spolehne na benzíno-hybridní pohon s uprostřed umístěným šestiválcem a elektromotory. Jeden elektromotor spolu s benzínovým motorem roztočí přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku zadní kola, předním kolům pak pomůžou dva elektromotory.

Honda systém pohonu pojmenovává jako Sport Hybrid Super Handling All Wheel Drive. Přední elektromotory pomůžou i ovladatelnosti díky své funkci vektorování točivého momentu. Auto by se ale primárně mělo chovat jako zadokolka a funkce samostatné jízdy na elektřinu bude asi výrazně limitována.

Honda NSX má být poměrně lehké a jednoduché auto. Výkon by se měl pohybovat někde kolem 300 kW s tím, že výrazný má být točivý moment a průběh výkonu. Honda potvrdila rovněž příchod kabrioletu.

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků