Seriál elektrických formulí je definitivně tady. Začíná se o tomto víkendu

Seriál FIA Formula-E odpočítává poslední hodiny do svého zahájení. K vůbec prvnímu ostrému startu se dvacet pilotů elektrických formulí postaví už tuto sobotu. Závodit se bude v Číně, konkrétně v Pekingu. Program začíná zítra, první kvalifikace se ale pojedou o den později.

Video | Elektromobily | Formule 1

První sezóna elektrických formulí se blíží. Takhle bude vypadat pit stop

První čistě elektrický závod (závodit se bude jednu hodinu) pak odstartuje v deset hodin ráno našeho času. Za volantem některých monopostů se představí i bývalí jezdci F1. Konkrétně se ukáže například Jarno Trulli, Nick Heidfeld nebo Bruno Senna. Na návštěvníky čeká samozřejmě také doprovodný program a i ten bude čistě elektrický. Na trati se představí třeba elektrická kola.

Elektromobily | Sportovní auta | BMW | Hybridy

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

Druhý závod se pojede až 22. listopadu v Malaysii, následuje 13. prosince Uruguay, 10. ledna Argentina a dva závody v Americe. Elektrické formule se poprvé podívají do Evropy až v květnu (9.5.) příštího roku, za to je ale rovnou čeká start na slavném okruhu v Monaku. Následuje Berlín a první ročník seriálu bude uzavřen 27. června v Londýně.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 16 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků