Šéf Porsche Matthias Müller odsoudil vzhled modelu Panamera

Sám šéf automobilky Porsche Matthias Müller se o designu čtyřdveřového sedanu Panamera vyjádřil velmi otevřeně. V rozhovoru pro média na autosalonu v Paříži Müller přiznal, že některé věci se na modelu Panamera nepovedlo udělat úplně dobře, například design exteriéru i interiéru. Řekl, že Panamera není žádný krasavec.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Audi | První svezení | Porsche

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Hlavní návrhář automobilky Michael Mauer tato tvrzení trochu mírnil a Panameru obhajoval. Připustil, že je design kontroverzní, ale že se to zákazníkům líbí a že z účetního hlediska je Panamera úspěšný model. Zákazníci prý dávají přednost výraznému autu a nechtějí vůz, který by nikoho neurážel, ale byl zároveň nevýrazný.

Mauer nechtěl specifikovat vzhled nové generace Porsche Panamera, ale prý se opět bude jednat o auto, které se nebude některým lidem a potenciálním klientům líbit. Přesto věří, že nová Panamera v konkurenci prestižních prémiových sedanů opět uspěje.

Testy | SUV | Video | Sportovní auta | Srovnávací testy | BMW | Porsche

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

Podle Mauera bude auto vypadat odlišně a prý určitě lépe, nicméně jednoznačně poznáme, že je to právě Panamera. Narážel tak na dotazy ohledně sbližování designu Panamery s modelem 911 nebo SUV Cayenne. Velikost auta zůstane prý prakticky stejná.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků