Šéf Mercedesu získal smlouvu jen na tři roky

V automobilovém průmyslu je pro ředitele obvyklá pětiletá smlouva. Proto je tříletý kontrakt pro staronového šéfa Daimleru Dietera Zetsche překvapením.

Společnost se obávala výhrad zaměstnanců, protože Zetsche je v představenstvu nepřetržitě od roku 1997 a od roku 2006 je generálním ředitelem. 

Dozorčí rada Daimleru prodloužila smlouvu pro generálního ředitele Dietera Zetsche překvapivě jen na tři roky. Společnost to oznámila ve své zprávě pro německou burzu.

Podle informací agentury DPA se manažeři podniku obávali především nevole zaměstnanců. Ve firmě totiž probíhá kampaň, která prosazuje krátkodobější smlouvy. Další vysoký manažer společnosti Thomas Weber získal novou smlouvu také pouze do roku 2016.

Zetsche (59) je v čele skupiny od roku 2006. Poprvé byl jmenován do představenstva v roce 1997 ještě v tehdejším Daimler-Benz AG.

Zdroj: E15.cz

 

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků