uz sa tesim na gombicky,pupceky a packy z golfa napasovane v alfe :) :-O
Jestli opravdu Fiat zastaví veškeré evropské investice do doby než bude lépe (???) tak to snad nejde přeložit jinak než že v Evropě končí. Teda je otázka, jestli to opravdu takhle řekl, ale i když nejsem zrovna kupcem vozů Made in Italy, tak mě samozřejmě problémy tradiční automobilky radost nedělají. A co se děje s Alfou a hlavně s Lancií, to už není jejich tradice důstojné (myslím hlavně ty znáčky Lancia na Chryslerech s bídnými jízdními vlastnostmi), to už by opravdu bylo lepší, aby z nich byly koncernové vozy, protože platforma Audi jim bude slušet daleko více.
no já to spíš chápu tak, že se bdue investovat do modelů, co pudou (V určité podobě), také i na jiné trhy než je Evropa, tedy nejvíce USA a Asie (jihoamerický Fiat žije svým vlastním mega úspěšným životem)...Takže názorný příklad...:Fiat 500L, XL a X ano... páš bu´d pod značkou Fiat a nebo Jeep se to objeví v Americe...AR Giulia ano... ale až teprve to bdue připravené do Ameriky... Možná ještě před tím, to auto sjede jako Chrysler 200...A tak podobně..Prostě Evropský trh bude teď na druhé koleji (což už vlastně od roku 2008 je), takže v případě Fiatu nic nového.Konkrétně se to dotkne asi jen Punta a Brava, nástupci nepřijdou dřív než v roce 2015, to je už více než jisté... možná ještě později. Je to blbý,a le je to tak (pokud teda nepřijde něco jako Viaggio, což ale zase Americko-čínský klon, což zase odpovídá tomu, co sem napsal).Zázraky teď fanoušci Fiatu v Evropě čekat nemůžou. Buď si vyberou z toho, co zbude a nebo půjdou jinam... popravdě, já bych furt raději koupil stávající Bravo (za míň), či Deltu (za víc, dle rozpočtu), než nový Golf (za ty peníze a s těmi motory)...
Rozumny nazor. Ac fanda Fiatu, tak treba Bravo je uz za zenitem. Napr. takovy Citroen C4 ho strci do kapsy. Lanci Delta a Gullietta(tu bych bral hned) uz jsou jina kava, tam ale zase Fiat nabizi hruzostrasne vysoke ceny a nemoznost vyjednat jakoukoliv slevu.Velka skoda...
Takhle to taky nějak chápu. Dobře napsané.
wolffe, běž se léčit...
..a ty si kup faubléčko a nacpi to do stromu..
Možná ví víc, než říká. On to možná neprodá, ale správce konkursní podstaty ano.
Taliani nechajú Alfu-Romeo a aj celý Fiat radšej skrachovať ako by ju mali predať niekomu, kto ju povznesie. Pod vedením Volkswagenu by sa spojila technická úroveň a kvalita nemeckého koncernu s nádherným talianskym dizajnom a z Alfy-Romeo by sa stala jedinečná značka. A v priebehu pár rokov by mohla vyrábať násobky súčasnej produkcie. Že to Volkswagen dokáže, dokázal už v malom na značkách Lamborghini a Bentley.Taliani sú Taliani a kvalitne vyrábať jednoducho nedokážu. Už 20 rokov pri predstavení každého nového modelu sa dušujú, že kvalitou sa prinajmenšom vyrovnajú Nemcom. Ale keď po rokoch čítam recenzie ojazdených talianskych áut, vždy je to tá istá klasická pesnička - problémy s kvalitou dielenského spracovania. Samozrejme až na Ferrari. Ale to nie je masovka.
josephko, ty seš fakt dobrej kokot.. už vidím, jak by se pod vedením skopčáků stala z Alfy jedinečná značka...asi jako ze škodovky a seatu:-D úplně v barvách vidím ty kliky, páčky a zrcátka z nějakýho golfíka, nebo ořezanou výbavu, aby to náhodou nebylo ve větší palbě než fauvé.. jak mám italy rád, než tohle, tak to ať radši Alfa úplně krachne, než přihlížet tomu, jak jí ty německý hovada prasí..:-P
Hlavná vec, že ty si génius. Tvoja veta, že radšej by si Alfu nechal skrachovať ako by ju mal dostať "zlý" Nemec, nepotrebuje komentár. Niekedy stačí jediná veta a je okamžite jasné, s akým pakom, magorom a tajtrlíkom mám tú česť :-D.Nebyť VW, tak o značke Škoda by už dnes nikto nevedel.
Meleš totální nesmysly. nejprve tady básníš o tom, že VW povznesl Lamborghini a Bentley, což jsou ale prémiovky, pak zhanobíš kvalitu Fiatu, což už dávno není pravda a je to jen ta stará obehraná písnička, staré VW mají stejně problémů jako staré Fiaty, ne-li víc, když vidím co kolem mně mají Škodovky a VW, tak jsem rád, že mám Fiata. A nové FIaty jsou kvalitativně lepší než VW, copak jsi někdy slyšel, že by motory Fiatu měly problémy s rozvodovými řemeny, že by byly problémy s posilovači řízení, s převodovkou (Multitronic) nebo u dieslů se vstřikovači? Nehledě na to, že ergonomie Fiatů je mnohem lepší než u VW (posez za volantem, vzdálenost řadící páky a volant). Jediné, v čem je VW lepší je možná podvozek. A v tvé řeči blábolů nakonec povznešeš kvalitu Ferrari, ale dodáš, že je to prémiovka, takže je to výjimka, což zase odporuje tomu prvnímu - že VW povznesl Lambo a Bentley, takže z toho plyne, že VW nic nepovznesl a je to jen tím, že tyhle drahé značky používají prostě o řád lepší technologie. A pokud přebere VW Alfu, tak z něj bude stejně další Seat - ten měl původně konkurovat Alfě (Auto Emotion), výsledek je ten, že za posledních 10 let nebyl v plusu.VW a Fiat jsou prostě mainstreamové značky s podobnou kvalitou. Tečka.
Kdyz se fiatista hada s folcvagnistou co je vetsi strep, je to vzdycky sranda poslouchat. Asi jako diskuse nad tim, jestli je plesnivej chleba lepsi z Globusu nebo z Teska:-D
V tom s tebou naprosto souhlasím, je to globus kontra tesco, nicméně asijské, šikmooké produkty to je ten neprodejný odpad v kontejnerech, který přebírají bezdomovci.
Ale vždyť to já tvrdím - že to je tvými slovy "globus kontra tesco". Obě automobilky dělají podobně kvalitní auta, jen jsem proti tomu, aby někdo dnes odsuzoval jinou evropskou značku na základě kvality, když to všichni dělají v podstatě stejně a používají i stejné komponenty (Bosch a spol.).Jak VW, tak Fiat, Renault, Peugeot dělají podobně kvalitní auta, možná jinak naladěná, ale to není vada, ale vlastnost. Každý ať si vybere.
Rika zametac z Teska, abych zustal u primeru. Jo, kazdy chrani to svoje, verim, ze tak jako tobe traktory vydunely mozek a neumis si predstavit nic lepsiho, tak si zametac v Tesku muze myslet, ze lepsiho kseftu na svete neni. Ze u toho ma spoustu predsudku a rozhled, ehm, zametace, to je jen logicke. V cem je kouzlo 17 yo skotske proste kazdy nepozna a klidne by rekl, ze je to ten odpad z kontiku, protoze on prece chlasta tuzemsky um, jehoz kvalita je takrka nedozirna. Ze je takovy clovek k smichu? Jo Zeli, je ;-)
Ty asi budeš rodilý japonec, protože v té tvé vysněné japonské zemi bys jako běloch nemohl dělat ani toho zametače v tescu. Jestli myslíš, že světový rozhled je čumění na káru přivezenou z japonska, tak tě nebudu rušit ve snění.
Prave, Zeli, cumeni na karu ten svetovy rozhled neni. Opet chapu, proc si to vyduneny zametac muze myslet. Stejne jako to, ze bych v Japonsku nemohl delat ani zametace - vas to v tom Tesku snad uci v ramci skoleni jak drzet smetak, ze pak soudis i veci, o kterych nemas paru, co? ;-)Pomijim pritom vcelku ubohou "argumentacni" (v uvozovkach, o argumenty v tvem pripade jde jen velmi zridka) piruetu "libi se ti kabelka kabelka od LV, tedy je to tvuj vysneny zamestnavatel". Tohle mozna plati na tvou starou, na me budes muset sofistikovaneji (google ti vysvetli, co to slovo znamena) ;-)
Vieš čo znamená znamená skratka FIAT? Taliani hovoria, že Fabrica Italiano Automobili Torino, ale Nemci zase, že je to Fehler In Allen Teilen (chyby vo všetkých dieloch) :-D.
Fix It Again, Tony ;-)
... nemysli si, i to ferrari je co se týče zpracování tragédie, když máš možnost pootevírat dveře, kapoty a kouknout do motoru a do interiéru.
co takhle přestat číst a nějakýho itala si osobně vyzkoušet? myslim že alfu by zrovna od vw moc lidí nekupovalo,ten kdo chce takový auto si koupí škodu či vw, k alfě prostě německej styl nejde..a o tý technický úrovni a kvalitě by se dalo pochybovat těžko říct co je lepší
Řekl bych,že horší dílenský zpracování je pořád lepší problém,než třeba malorážkový TSI Shity.
Víte co je škoda? Že se nedá spojit italský design s německou důkladností...
si kup lambo..
ale jde....piš barde, střádej, až budeš mít pětadvacet milionů, kup si Bugatti
Bugatti je Francouzská značka pane kolego
To je správné. Jen vydržet. Raději ať Alfa zanikne a stane se legendou než aby z ní byl další VW s jiným znakem na kapotě.
Treba ji neprodate, treba vam ji vezmou. :-D Pokud bude pokracovat evropska dluhova krize a smete Italii, tak z Fiatu toho moc nemusi zbyt. Aktualne ta pozice dobra dvakrat neni a obavam se, ze sesup teprve zacina.
nafukuje ... az praskne ...:-/
oni se nenafukujou, oni jen sbiraji ruzne emblemy na jednu a tutez kapotu prisroubovanou na jednu a tutez platformu. spotrebitele radi kupuji "domaci" znacku, tak proc jim nedoprat tu malou radost...viz treba Mii Citigo a Up.Nebo jinak, co uz se nehodi pro Audi, to jeste zrecykluji pro VW a co se uz nehodi pro VW je pro Skodu a Seat davno dobre... :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.