Šéf Applu očekává „velké změny“ v autoprůmyslu. Přiznal tím něco?

Média po celém světě horlivě referují o výroku, který pronesl ředitel společnosti Apple Tim Cook na konferenci pořádané listem Wall Street Journal.

Technika | Byznys | Porsche

Android Auto v Porsche nebude. Byl moc zvědavý, chtěl znát třeba rychlost

Když v rozhovoru se šéfredaktorem WSJ Gerardem Bakerem přišla řeč na autonomní vozy a systém Apple Car Play (rozhraní umožňující ovládat některé aplikace z iPhone prostřednictvím palubního systému vozu), řekl Cook: „Myslím, že ten obor (automobilový průmysl) se nachází před bodem zvratu, po kterém přijdou velké změny. Nejen evoluční změny.“

Mnozí toto obecné vyjádření interpretují jako nepřímé přiznání, že Apple skutečně pracuje na vývoji vlastního automobilu. Ten má údajně interní označení „Project Titan“ a představen by měl být už za čtyři roky:

Americká auta | Elektromobily | Byznys

Apple chce své auto představit v roce 2019. Samo ještě jezdit nebude

V daném kontextu ale Cook mohl těmi „velkými změnami“ (massive change) myslet jednoduše nástup autonomních aut od jiných výrobců. Prohlášení každopádně splnilo účel a znovu zajistilo Applu publicitu ve zpravodajských, technologických i automobilových médiích po celém světě, AutoRevue nevyjímaje. 

Titulní foto: Valery Marchive (LeMagIT) (Flickr) [CC BY-SA 2.0], prostřednictvím Wikimedia Commons

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků