Autore, nevím, odkud čerpáte informace, ale důvod, proč to auto nemá Lane assist nebo automatické parkování, jistě není ten, že by do nárazníku nešel dát radar.Vše je dáno tím, že RS má jiné řízení než klasický Focus a toto řízení není vyvinuté tak, aby bylo schopno samo zatáčet. Ostatně při malosériovosti tohoto modelu se tomu nedivím.
To je zajímavá informace. Měl jsem za to, že i Focus RS bude mít řízení s elektrickým posilovačem, které se (snad až na kalibraci posilovače a možná převod) konstrukčně neliší od verzí používaných v dosavadních verzích Focusu. Víte o tom něco víc? Napište to prosím do komentáře, rádi článek aktualizujeme.
Škoda automatické převodovky. Ta by do tohoto vozu seděla velmi dobře. Chápu význam manuály, i když osobně bych si Focus RS právě proto nikdy nekoupím. Škoda. Mělo by být na výběr. Navíc, když s téměř identickým motorem v Mustangu automat jde. Veškerá konkurence od Golfu, přes RS3, Lancer Evo má automat. I subaru WRX (nemyslím STI, ale verzi prodávanou v USA)...
Jenže v Mustangu je SelectShift, který by nešel zabudovat napříč do Focusu a jinou vhodnou převodovku Ford nemá.
Jasně, ale takhle to omezí trh. Zejména z pohledu globálního nebo přesněj v usa. Ale i v evrope predstava sporťáku s háčkem již neláka tak jako dříve...
No omezí, ale co má Ford dělat, přece kvůli tak malé sérii aut nebude vyvíjet třeba novou dvojspojku, to by RS tak prodražilo, že by žádné RS nebylo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.