Šedesát let monopostů F1 na jediné fotografii

Mercedes-Benz letos slaví šedesát let od vstupu do seriálu F1. Dnešní den je v tomto ohledu speciální, protože právě 4. července 1954 vyrazily tehdy nové monoposty této značky do prvního závodu.

Video | Formule 1 | Mercedes-Benz

Mercedes osadil svůj monopost F1 trumpetou. Poslechněte si výsledek

Stáj Mercedes AMG F1 na tuto skutečnost samozřejmě nezapomněla a kromě jiného svým fanouškům nabídla celkem zajímavý obrázek. Ten více než dobře demonstruje, co všechno se za oněch šedesát let v F1 změnilo.

Závodní vůz určený pro vstup do seriálu F1 nesl označení W 196 R. Jeho pohon dostal na starost osmiválcový motor o objemu 2496 ccm. Šlo o řadovou jednotku využívající systém přímého vstřikování.

Video | Sport | Honda

Honda představuje zvuk své jedna-šestky pro F1

Mercedes uvádí maximální výkon přes 184 kW (250 k), přičemž už tehdy (i s tak jednoduchým volantem) mohli jezdci dosahovat rychlostí přes 300 km/h.

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků