...skor mam taky pocit, ze prakticke vlastnosti sedanu su v priamej umernosti predaju. Napriklad taka svetla vyska. Naco mi je auto, ktore bude mat natrikrat prerazeny unterboden v mene poldeci usetreneho paliva?
A nebylo by úplně nejlepší, jezdit něčím takovým?http://mechanizaceweb.cz/wp-content/uploads/sites/... ... Víš co, pro strýčka příhodu.
"Pokud nenabídnou zážitky jako SUV nebo crossovery, pak mohou z automobilového trhu zcela vymizet"A ty zážitky jsou jaké? Horší jízdní vlastnosti? Vyšší spotřeba? Horší dynamika? Vyšší cena? Vzhledem k vnějším rozměrům ubohý vnitřní prostor? Já bych zase tyto "zážitky" přenechal oněm SUV a mamlasům, které si je koupí :-D
Ach ten češtin B-] ...mamlase :-D
Neznáš Hanáčtinu? :-D
A já si říkal, že máš v hlase takový zvláštní přízvuk.:-D
Pokud bude o karoserii typu sedan i v budoucnosti zájem, nevididím žádný důvod, proč by měly sedany poskytovat "zážitky" jako SUV, a proč by měly mizet...
Jenže on o tu karoserii sedan zájem prostě obecně moc není. A není se čemu divit, protože všechno ostatní je holt praktičtější. Proč se třeba hoši nenaučej z těch sedanů dělat liftbacky? Až se to naučej, jistě se začnou líp prodávat a u Lexusu budou moct přestat kňučet. Auta to jsou skvělý, nikoli ale praktický a kdo vyžaduje aspoň základní praktičnost, musí jinam.
Přesně, liftback je perfektní kompromis pro vzhled sedanu a praktičnosti hatchbacku.
Pokud Lexus takhle bude pokračovat dál, tak sedany může opravdu zrušit. LS bez osmiválce se prostě na trhu v USA prodávat nebude. Přijde mi, že se v Lexusu někdo zbláznil.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.