Sébastien Loeb v novém Citroënu

Sébastien Loeb se v roce 2008 v doprovodu svého věrného přítele a navigátora Daniela Eleny po patnáct víkendů účastní za volantem svého vozu Citroën C4 WRC mistrovství světa v rallye.  Jeho mimořádné výsledky svědčí nejen o jeho výjimečném talentu, ale i o soudržnosti, profesionalitě a atmosféře, jež vládnou v divizi Citroën Sport.

I přes velice nabitý program, v rámci kterého cestuje po celém světě a obhajuje svůj titul mistra světa v rallye a zajišťuje nekonečné testovací jízdy, aby byla C4 stále lepší na všech typech povrchů, má ještě čas věnovat se rodině a koníčkům!

Sotva se vrátil z Finska, kde prokázal všechny stránky svého talentu, které mu vynesly senzační vítězství proti celé armádě severských pilotů rozhodnutých zabránit „cizinci“ vyhrát, strávil pár dní zaslouženého odpočinku ve Švýcarsku, aby v těchto dnech již obhajoval titul v Německé rallye.
Během nedávné zastávky ve společnosti Citroën (Suisse) S.A. převzal svůj nový vůz C5 Tourer V6 Hdi FAP.

Sébastien Loeb si tento model vybral, protože: „Esteticky se mi moc líbí a zapadá dobře do stylu ostatních vozů modelové řady“.  Když se pohodlně usadil na sedadlo s mnoha možnostmi nastavení, okamžitě našel polohu, která dokonale vyhovuje jeho postavě, což okomentoval: „Sedadla zajišťují dobré držení těla a interiér celý v kůži je nesmírně elegantní. Originální je rovnováha mezi klasickými budíky s ručičkami a digitálním zobrazováním údajů na palubní desce.“ Pokud jde o motor, dodal: Tento motor dobře znám, protože jsem měl stejný v C6. U tohoto šestiválce HDi s 280 koňmi se mi líbí jeho jemnost a to, jak je tichý. Nespornou výhodou je jeho neuvěřitelně nízká spotřeba a díky filtru pevných částic nižší emise“.

Sébastien Loeb sice na uzavřených okruzích dosahuje rychlostí, které jsou pro běžné smrtelníky závratné, ale pro vlastní potřeby si vybral vůz, který dokonale vyhovuje potřebám otce od rodiny a řidiče ohleduplného k životnímu prostředí.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 163 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků