Sébastian Loeb se dostal do muzea voskových figurín v Paříži

Sedminásobný mistr světa, pilot stáje Citroën Sébastien Loeb je dalším přírůstkem pařížského muzea Grévin a prvním pilotem rally mezi 250 osobnostmi zastoupenými v tomto muzeu voskových figurín. 

Sébasten Loeb se narodil 26. února 1974 v Hagenau v alsaském departement Bas-Rhin. Dnes jde o nejúspěšnějšího francouzského jezdce rally závodů. Během 10 let zažil obdivuhodný vzestup: je držitelem sedmi titulů mistra světa, 66 x zvítězil v závodech World Rally Championship (WRC).  Díky svým vynikajícím výsledkům je jednou z neopomenutelných postav sportovního světa a jedním z nejúspěšnějších jezdců všech dob.

Značce Citroën je věrný od počátku. V roce 2001 získal první vítězství v rally sportu, kdy se  stal mistrem Francie a zvítězil v juniorském mistrovství světa.  V letech 2004-2011 se prosadil a společně se svým přítelem a spolujezdcem Danielem Elenou získal sedm titulů mistra světa po sobě. V letošní sezóně tato posádka stojí pouhé dva závody před koncem opět v čele pořadí. 
 

Zdroj: Citroën 
 

Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 147 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën Xsara Picasso 1.587
Rok výroby: 2006
Stav: 154 108 km
Cena: 45 000 Kč
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 190 478 km
Cena: 110 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků