Seat vyvíjí nový informační a multimediální systém

Španělská automobilka Seat, patřící pod křídla koncernu Volkswagen nedávno oznámila, že vyvíjí nový systém eCar pro palubní počítače. Jejich použití ve dražších modelech a vrcholných výbavách by mělo přinést nejen více zábavy skrze bohatou nabídku multimediálních funkcí, ale i přísun potřebných informací.

Hlavními charakteristikami by přitom mělo být intuitivní uživatelské rozhraní, na jaké jsme zvyklí zejména u aut prémiových značek. Vývojáři se však přes všechny multimediální dovednosti zaměřili i na zvýšení bezpečnosti, systém sleduje a vyhodnocuje aktuální stav vozidla a způsob jízdy.
 
Automobilka ve spolupráci s národním operátorem vybudovala systém on-board telefonu ovládaného přes dotekovou obrazovku. Součástí systému je i navigace a podporou funkce StreetView, které vývoj zabezpečila společnost Google. Kdy a v jakých modelech se nový informační a multimediální systém eCar objeví, zatím můžeme jen spekulovat... 
 
Klepněte pro větší obrázek
Seat eCar
Seat Leon 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 130 519 km
Cena: 258 000 Kč
Seat Exeo 1.968
Rok výroby: 2010
Stav: 104 458 km
Cena: 150 000 Kč
Seat Altea 1.984
Rok výroby: 2005
Stav: 157 344 km
Cena: 62 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek