Seat Toledo Concept: oficiální fotky španělské Škody Rapid

Seat představí na autosalonu v Ženevě koncept nového Toleda. Jak se stalo v poslední době zvykem, sice se mluví o konceptu, nicméně sériová verze se od něj bude lišit už jen velmi málo. Nové Toledo je dlouhé 4,48 m, rozvor náprav činí 2,6 m a zavazadelník pojme 500 litrů. Novinka je na tom tedy prakticky stejně jako dříve představená Škoda MissionL.

Škoda | Autosalony | Škoda Octavia

Postřehy z Frankfurtu (7): Trumfy Škody - MissionL, Octavia a dívka Julie

Koncept také naznačuje, jak bude vypadat očekávaná Škoda Rapid. Spolu s ní se má nové Toledo vyrábět v Mladé Boleslavi. Další podrobnosti v tuto chvíli k dispozici nejsou. Otázkou je, na jakém základě bude nový sedan stát. Vzhledem k tomu, že má jít o dostupný vůz, nepřipadá příliš v úvahu použití platformy MQB. Víc informací se určitě dovíme každým dnem.

Seat Leon 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 130 519 km
Cena: 258 000 Kč
Seat Exeo 1.968
Rok výroby: 2010
Stav: 104 458 km
Cena: 150 000 Kč
Seat Altea 1.984
Rok výroby: 2005
Stav: 157 344 km
Cena: 62 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek