Seat Toledo Concept: oficiální fotky španělské Škody Rapid

Seat představí na autosalonu v Ženevě koncept nového Toleda. Jak se stalo v poslední době zvykem, sice se mluví o konceptu, nicméně sériová verze se od něj bude lišit už jen velmi málo. Nové Toledo je dlouhé 4,48 m, rozvor náprav činí 2,6 m a zavazadelník pojme 500 litrů. Novinka je na tom tedy prakticky stejně jako dříve představená Škoda MissionL.

Škoda | Autosalony | Škoda Octavia

Postřehy z Frankfurtu (7): Trumfy Škody - MissionL, Octavia a dívka Julie

Koncept také naznačuje, jak bude vypadat očekávaná Škoda Rapid. Spolu s ní se má nové Toledo vyrábět v Mladé Boleslavi. Další podrobnosti v tuto chvíli k dispozici nejsou. Otázkou je, na jakém základě bude nový sedan stát. Vzhledem k tomu, že má jít o dostupný vůz, nepřipadá příliš v úvahu použití platformy MQB. Víc informací se určitě dovíme každým dnem.

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 165 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 245 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků