Seat slaví úspěch: Poprvé za 10 let bude v celoročním profitu

Již za pár dní oslaví Seat v Barceloně celoroční profit. Tento úspěch zaznamenala španělská automobilka poprvé po dlouhých deseti letech.

Generální ředitel automobilky Luca de Meo novinářům na ženevském autosalonu sdělil, že rok 2016 se pro Seat ponese ve znamení celoročního profitu. To je také důvod, proč společnost svolá všechny povolané 23. března do Barcelony, kde úspěch oficiálně oznámí a oslaví.

Sportovní auta | První svezení | Seat

Hranice tří set padla. První svezení s novým Seatem Leon Cupra

„V prvních třech čtvrtletích roku 2016 jsme dosáhli zisku 144 milionů dolarů, což je devět nejlepších měsíců v historii značky. Dne 23. března můžete v Barceloně očekávat oznámení, které to potvrdí,“ uvedl de Meo.

Seat byl v posledních letech ztrátový, což si zástupci značky vysvětlují špatným produktovým řízením. „Dříve pokrývaly naše vozy zhruba polovinu trhů. Do konce roku 2017 budeme mít zastoupení už na 72 %.“

Design | Seat

Seat Salsa kupé: Grafik ukázal, jak by mohla vypadat dostupnější A5

Volkswagen bude se Seatem v budoucnu sdílet i platformu MQB A0, která je určena pro dražší a vyspělejší vozy s moderními technologiemi. Seat kromě toho uvede také plně elektrický model, nejspíše se tak stane v roce 2018.

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 160 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků