Seat si v Česku věří a přichází se sebevědomými prohlášeními

9 komentářů

Pavel
21. února • 10:40

ještě poznámka manželka pochází z Pardubic a zde loni ukončil prodej stejně jako v Kolíně obchodník prodej SEAT,, ten náš v Brně AUTO-PYTELA to dělal v Brně od roku 2000 a hodně dobře,,při posledním servise mi říkali servis děláme dál ,ale nové auta zde budou Hyundéééééé, moc nadšeni technici nebyli,,,,,

Karel
16. dubna • 15:02

to Pavel: Nevím proč bleješ na všechny fóra něco o Pytelovi, i s Hnodajem mu to nejde, takže problém bude jinde. Každá značka redukuje dealery. Zůstanou logicky jen ti silní. Tak si to srovnej a pozdravuj kámoše Luďka, demente

Pavel
21. února • 9:48

Jako dlouholetý Seaťák z Brna vlastnící Toledo 2...tohle ne,,,
Jsou to jen prázdná slova,, SEAT je na hraně přežití ,proto musí prodávat o 30 tis.dražšího Rapida pod názvem Toledo / to moje je technicky lepší a hlavně větší/ Leon je menší než jeho předchůdce ,,zadní náprava s Octavia 1,,malá škodovka Miijji,,a stará A4 Exeo,,Chápu sice ,že prodej nového Leona musí být větší než toho starého,,ale pokud je 25 dealrů je to min 25 předváděcích vozů,někteří mají i víc co jsem viděl v Praze..takže tak,,,,,
Myslím,že není normální aby odcházeli zavedení dealeři jako Auto- Pytela z Brna,,to ukazuje na opačný trend.Já už si SEATA už nekoupím, nevím totiž co si koupit po Toledu,,,, uvažuji o nové Škodě Octavii to mi přijde ,alespoň kus auta..

Karel
16. dubna • 15:00

Pytela skončil protože je looser největší, to nemá se značkou nic společného

Petr007
11. února • 23:00

Chce to obměnit modely. Altea, Ibiza, Exeo, atd jsou již vysloužilé. Leon je pěkný. A dokonce dělají i pěkné palubní desky. Proti těm předešlým hrůzám.
Technika? Technika je klasická WV. Nikoho nepřekvapí, že mají např. 1,2 TSI s 63kw jako Škodovka, WV, atd.... . Prostě stejná auta s jinou karoserií.

Petr007
11. února • 23:03

Ještě polemika. K čemu TSI ??? Táhne to od spoda a nahoře je to mrtvé.
Kde jsou klasické motory 2.0, 3.0, 1.6 atd.... . Vydržely mnoho KM což se o TSI a podobným nedá předpovídat.

Coolibra
12. února • 12:53

Konečně nějaká polemika, furt se tady na webu rozebírají cypoviny o tvaru karoserie, palubky, víceprvkovém zavěšení nebo jednoduché torzní tyči a zdali má ropák větší výkon než ten předchozí ale proč EÚ ničí normální lidi tím, že je nutí kupovat normální auta s nenormálnímy benzínovými motůrky, jak do travní sekačky, to nezajímá nikoho? A o emisích ani nemluvě. Klasický ropák vám ničí zdraví mnohokráte víc! To vás taky nezajímá? Jo já vím, já zapoměl, vás hlavně zajímá , že jste ušetřili oproti benzíňáku tři padesát na 100km jízdy. Konstatuji svůj názor, který nesdílím zdaleka sám, že pokud nebude v koncernových vozidlech benzínová neoturbená klasika, nebudu tyto, taky vozidla, vůbec brát do úvahy a můžou být i pozlacené. Když do dokáže Japonec proč né Němčůr. Není to náhodou o tom, že vládou dotovaná fabrika vedená megalomanským šéfem, těžce nese na svých bedrech, že se jim jaksi negaří furt být celosvětově na prvním místě. Skoupili co mohli aby se ukojili ale furt jim to nevychází, neboť třeba na BMW mít nikdy nebudou a tak podmazavájí Eurohujery, jinak řečeno zmrdy z Bruselu aby jim vydláždili nesmyslnými předpisy cestu ke slávě. Je mi to líto hlavně kvůli nové Octávce, která by s motory Honda nebo Mazda byla asi nejlepší auto na trhu.

Martin
11. února • 20:52

18. místo v prodejích nových aut na tuzemském trhu v loňském roce je pro SEAT potupné. Přitom se jedná o poměrně kvalitní vozy koncernu VW. Je to samozřejmě o ceně, konkurence sestry ŠKODA také dělá své. V lednu 2013 SEAT sice poskočil na 14. místo, ale konkurenční francouzské a korejské značky jsou daleko vpředu, což SEAT posouvá spíše jako značku k jakémusi zpestření nabídky tuzemského trhu.

josephko
11. února • 17:56

Pokiaľ sa Seat poučí a prestane a nebude ďalej vyrábať autá pre obludárium (Altea, 3.Toledo či 2. generácia Leonu), tak má šancu na úspech. Ten nový Leon vyzerá slušne a pokiaľ si v Seate dajú podobne záležať aj na kombíku, tak by francúzske či talianske autá tejto triedy mohol strčiť do vačku.
Len by to chcelo ešte opraviť aktuálnu Ibizu a odstrániť z nej to potrhlé malé okienko pred prednými dverami.
Základ úspechu nových modelov je zbaviť sa tých malých okienok. Nových zákazníkov nepritiahnu, a tí, čo si auto s pseudo okienkami kúpia, tak zvyčajne urobia napriek tým okienkam.

Doporučujeme

Články odjinud