Seat představil model Ibiza Cupra po faceliftu

V březnu příštího roku dorazí na český trh modernizovaná Ibiza ve vrcholném provedení Cupra. Změny, které výrobce udělal na karoserii, určitě dobře poznáte na přiložených fotografiích. Stručně řečeno jde o jiná světla (standardně bi-xenonová), nárazníky, sedmnáctipalcová litá kola a tak dále. V interiéru nechybí nový sportovní volant nebo sportovní sedadla, která mohou být na přání čalouněná kůží ve dvou barevných odstínech.

Kombi | Kupé | Design | Seat

Fotogalerie: Seat Ibiza po faceliftu

Pod kapotou stále najdeme přeplňovanou jedna-čtyřku TSI o výkonu 180 koní a s vrcholem točivého momentu 250 Nm. Oproti starší verzi ale zvládne Ibiza Cupra sprint z nuly na stovku za 6,9 s (dříve to bylo 7,2 s). Maximální rychlost má hodnotu 228 km/h. Standardem zůstává dvouspojková převodovka DSG, takže manuální převodovka je stále pro tento model zapovězena, což je trochu škoda.Manuálně řadit můžete pomocí pádel pod volantem.

Jednou z novinek je mimo jiné také zvukový generátor umístěný ve výfukové soustavě. Kdo bych chtěl připlácet, ten si může pořídit třeba místo sériové brzdové soustavy výkonnější alternativu AP Racing Performance. Na český trh dorazí španělsko-německá novinka (jak už bylo napsáno) v březnu. Cena zatím stanovena nebyla. 

Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Seat Leon 1.896
Rok výroby: 2009
Stav: 123 459 km
Cena: 109 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků