Seat Mii ve speciální edici @Mii. Má navigaci!

Bratislavská velkovýkrmna kuřat do světa počne chrlit novou edici svého minivozu. Volba padla na značku Seat.

Generace agilních minivozíků koncernu VW Group, sestávající z verzí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii, sází především na slušné zpracování, kvalitní využití obestavěného prostoru a přiměřenou cenu, přičemž se stávají vhodným odrazovým bodem pro různé omezené edice. Auta jsou to malá a jejich existenci je třeba průběžně připomínat. Nyní přijíždí Seat @Mii, přičemž se nenechte mást zavináčem na začátku: internet na jeho palubě nenajdete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Seat @Mii má nový lak a lité ráfky

Novinka vychází z provedení Mii Style Chic a zvenčí se vyznačuje speciálním lakováním Night Blue, bílými kryty zrcátek, čtrnáctipalcovými litými ráfky a náležitými emblémy. Ani v interiéru toho mnoho nečekejte. Za zmínku stojí alespoň bílé obklady s chromovanými detaily a kůží čalouněný volant, ale též kvalitnější rádio s šesti reproduktory a zábavním systémem včetně navigace.

Klepněte pro větší obrázek
Uvnitř si všimneme světlých obkladů a navigace

O pohon se stará jen litrový tříválec s výkonem 75 koní (55 kW), jenž vozu zajistí provoz s průměrnou spotřebou 4,7 l/100 km. Seat @Mii bude k mání pouze ve Španělsku a výhradně na internetu a jeho cena tam má začínat v přepočtu na 291 000 Kč.
 

Seat Leon 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 130 519 km
Cena: 250 000 Kč
Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 165 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků