Seat Mii ve speciální edici @Mii. Má navigaci!

Bratislavská velkovýkrmna kuřat do světa počne chrlit novou edici svého minivozu. Volba padla na značku Seat.

Generace agilních minivozíků koncernu VW Group, sestávající z verzí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii, sází především na slušné zpracování, kvalitní využití obestavěného prostoru a přiměřenou cenu, přičemž se stávají vhodným odrazovým bodem pro různé omezené edice. Auta jsou to malá a jejich existenci je třeba průběžně připomínat. Nyní přijíždí Seat @Mii, přičemž se nenechte mást zavináčem na začátku: internet na jeho palubě nenajdete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Seat @Mii má nový lak a lité ráfky

Novinka vychází z provedení Mii Style Chic a zvenčí se vyznačuje speciálním lakováním Night Blue, bílými kryty zrcátek, čtrnáctipalcovými litými ráfky a náležitými emblémy. Ani v interiéru toho mnoho nečekejte. Za zmínku stojí alespoň bílé obklady s chromovanými detaily a kůží čalouněný volant, ale též kvalitnější rádio s šesti reproduktory a zábavním systémem včetně navigace.

Klepněte pro větší obrázek
Uvnitř si všimneme světlých obkladů a navigace

O pohon se stará jen litrový tříválec s výkonem 75 koní (55 kW), jenž vozu zajistí provoz s průměrnou spotřebou 4,7 l/100 km. Seat @Mii bude k mání pouze ve Španělsku a výhradně na internetu a jeho cena tam má začínat v přepočtu na 291 000 Kč.
 

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 160 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků