Seat Leon ST strčí se svou základní výbavou Octavii Combi do kapsy

Začátkem týdne Seat sliboval, že během několika málo dnů zveřejní kompletní český ceník pro Leon ST. Tak se také stalo. Na trh tahle novinka míří s výbavami Basis, Reference, Style a FR. Jak jsme psali dříve, za nejdostupnější provedení zaplatíte 329 900 Kč, a to díky akční slevě 10 000 Kč.

Video | Kombi | První svezení | Seat

Seat Leon ST jde do boje s Octavií Combi a Golfem Variant první dojmy

Co se výbavy týká, nabídne nejlevnější Leon ST kompletní sadu elektronických asistentů, kontrolu tlaku v pneumatikách, řadu airbagů, dojezdovou rezervu, patnáctipalcová ocelová kola, elektricky ovládaná okna vpředu, elektrická zrcátka, palubní počítač, centrál s dálkovým ovládáním nebo výškově stavitelné sedadlo řidiče.

Za klimatizaci se připlácí 25 000 Kč. To ale asi udělá jen málokdo, protože druhá úroveň Reference, která ji už má coby součást své výbavy (plus rádio, multifunkční volant, vyhřívání vnějších zrcátek) vyjde na 353 900 Kč. Za nejdostupnější diesel 1.6 TDI (90 k) zaplatíte 416 900 Kč.

Projděte si kompletní český ceník Seatu Leon ST

Jen pro srovnání, základní Octavia Combi stojí 364 900 Kč. Za kontrolu tlaku v pneumatikách se připlácí 1800 Kč, za rezervu 1600 Kč, za palubní počítač 3500 Kč, centrál s dálkovým ovládáním stojí 4000 Kč. Golf Variant startuje na 378 900 Kč, ovšem na rozdíl od svých sourozenců je už první úroveň výbavy v podstatě kompletní.

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 160 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků