Tahle dávno avizovaná varianta Cupry mi už od počátku nějak moc neseděla, ač jsem skalním fandou. Nějak si neumím představit, že bych do toho naložil rodinku s dětmi, babičku a bagáž na dovolenou a společně bychom vychutnávali sportovní podvozek a famózní výkon motoru.
To jsou zase lzi a keci ze octavka je jedinej kombik s tak vykonym motorem v cr. Neni probl mercedes bmw kombi 500 koni. A dalsi znacky kdyz pomineme cenu. Pani novinari zase lzeteco vam automobilka za lzi zaplatila.
Tak každý rozumný člověk chápe, že když článek pojednává o nějaké kategorii aut, tak takováto slovní spojení, se také vážou na stejnou kategorii, aniž by autor článku musel v každé větě zdůrazňovat, že se jedná právě o tento a ne jiný segment.
Měl jsem Focus a Golfa, ted mám Leon. Všechny jezdí dobře a zase tak dobrý řidič je málokdo aby poznal rozdíl při jízdě. Ford si to podělal designem a prostorem v kabině. Focus je prostě globální auto a v Evropě bude ztrácet nikoliv však ve světě. Svět je dnes Asie. Evropa má to nejlepší za sebou. To je prostě fakt, můžete s tím nesouhlasit ale to je tak všechno....
Ve všech testech Meganu GT čtu, jak to famozně jezdí a jak to je všechno prima, je to levný, ale holt to nikdo nekupuje. Už si ani nevzpomenu, kdy jsem ho na silnici potkal, zatímco o třetinu dražší Octavii RS potkávám několikrát denně. Čím to asi bude.
To vám řeknu naprosto přesně - protože fleety. Auta za tuto cenovku prakticky nikdo nekupuje ze svého z vydělaných zdaněných peněz. Prostě firma dá zaměstnanci budget, poskládej si auto jak chceš, ale jenom škoda nebo VW. Prostě diktát.. Kvalita auta ani obchodní nabídky s tím nemá co dělat - je to jen stádovitost a přizdi... fleetmanagerů.
A firmy ty peníze serou?? Nejdříve je musí vydělat a zdanit...pak si mohou dovolit nákup jakéhokoliv auta. BTW: znám vcelku dost fyzických osob, co si jako rodinný vůz koupili právě O3 RS.
Pletete pěkné hovna.Žádné fleety,kecy v kleci ;) Osobně,jsem kupoval s kolegou ve firmě dvě RS(v naftě) Ta výbava,multilink,atd.,je za ty peníze nepřekonatelná;)
Fri má pravdu... Společnosti s carpolicy sázejí na koncern. Z nějakého důvodu musejí. Výběrová řízení jsou nastavena tak, že to odpovídá pouze jednomu modelu (hlavně nenápadně), zajímavé že vždy Octavii (passat je už mimo cenu většinou). RS v naftě je parodie a urážka "RS" stejně jako naftový M power u BMW... Multilink je kravina pro chudáky co mají svojeho sjůůpr Samsunga a potřebují to video ukázat i v kvalitativně shitový obrazovce německého podřadného vozu...zajimavé proč nemá A8 za tři míče Multilink.... A výbava ? hmm... Vybavená octavie v RS (výkonově jako jakýkoliv obyčejný diesel dražšího auta) stojí pomalu jako C class u MB. Koupit si do firmy dvě RS... to jste asi kupoval určitě za ceníkovou cenu? Nebyla v tom "fleetová" sleva pro odběr dvou vozů ? Doufám že je parkujete vedle sebe a mají tu krásnou modrou metalízu, kterou nikdo v okolí nemá :D
A8 má podvozek na vzduch...ty multilink!
A bavme se o lidech, ktery si tyhle HH pro chudsi mohou dovolit i ze svojich soukromejch a zdanenych penez, ne jako nekteri diskutijici, kteri se mlati v prsa, ze tedy HH maji take, ale pak se zjisti, ze je to jen jejich pracovni nastroj, ze si teda po 5 letech "obchodakovani" po cele cr vyprosili" focuse ST.... . Moment, tohle byl asi sen, protoze i ten obchodak bude prosit o OIII RS :-D
Koukam odbornik. A8 ze nema multilink? A na to jsi prisel jak?
Tome, neplacej energii na hadky s lidma, co to akorat klikaj na netu v konfiguratoru a parkujou do virtualni garaze, na ty marketing prdi, protoze jim zadny penize neprinesou ;)
Tak to joo, RS v naftě, tak to je jiná. A ten víceprvek vzadu, ten z toho dělá sporťák - teda, sakryš - nenabízí to i Hyundai i30 pod 300 tis.?
RS není nic jeného než stupeň výbavy. Dokonce i oficiální proklamace Škodovky neříkají nic o tom, že RS je sportovní model.
Opravdu si myslite, ze to je zpusobeno prizdi*** fleetmanagery? Nemuze to byt treba skutecnosti, ze prijet firemnim Kia nebo Focus je proste menehodnotne nez prijet k zakosovi golfem nebo O.? Opravdu je na dlouhych cestach pohodlnejsi Kia nez O.?
V minulé práci jsem měl nafasovanou služební Octu II. Ceníkově za 730, v reálu po odečtení 18 % slevy za 600. Chodil jsem za fleetmanagerem, že si vyberu auto podle sebe v rámci budgetu. Neprošlo. Tak jsem řekl že mi stačí 550, aby obhájil úsporu před vedením. Neprošlo. Hlavní argument byl že jinde nedostanem takovou slevu. Co na tom, že jiné auto vyjde levněji. Prostě procentická sleva je modla a zákon.A o tom pohodlí - Octa II duněla, vibrovala od motoru, podvozek jakž takž ale izolace valivého hluku od kol byla tragická. I ona Kia měla lepší tlumení a izolaci od okolí.A Octa III je v izolaci kol a dunění na nerovnostech ještě horší. Bez přehánění je to v tomto parametru nehorší auto ve své třídě. Jediné co je lepší než O II je kultivovanost motoru a jeho odhlučnění.
K tomu pohodlí nemůžu jinak než nesouhlasit. Je to váš názor, většina obchoďáků dá většinou přednost O než G nebo K.
Golf vs. Ceed vs. Octavia - vy mate zakaznika kteremu by toto nebylo uplne jedno do doby nez prijedete v A6 a jeho napadne ze vam plati prilis..? vsechno jsou to mainstream plechovky a zaplatpanbuh nemam zakaznika, ktery by tak nepodstatne veci nejak resil..
Jde asi obecně o image...
Bože vy řešíte hodnotnost image u zákazníka v rámci těchto střepů?
Luxusně popsáno a bohužel to bude pravda no......
Jojo je to tak....... . :-(
Cenové hladiny mezi značkama a modelama se řeší někde jinde než čr nebo ve španělsku. To si hlídá centrálně někdo v hitlerhradu. A je na to asi celé oddělení, které řeší ceny všech produktů v rámci koncernu.
vy komouši se slovníkem nezklamete, proč vám vadí váš ideový levicový bratr nacista, nechápu, vždyť i ty koncentráky okopíroval od vás
Jediný,kdo bojoval s nacisty,byli komunisti.Kapitalisti jím lezli do zadku.Tak jako dnes lezou do zadku muslimům!
jasně a proto si levičáci nacisti a komouši společně rozdělili Evropu a vehnali ji do největších jatek v dějinách a když společně defilovali v přehlídkách viz: https://www.youtube.com/watch... , tak jim kapitalisti už dávno vyhlásili válku a kdyby ti kapitalisti nezásobili komunisty, zbraněmi, jídlem a léky, tak by válka měla úplně jin průběh, můžete mi vysvětlit proč by kapitalisti lezli do zadku Hitelrovi, který celé Německo znárodnil (nucená správa) a byl extrémní levičák (ne jak nám levičáci chtějí nalhat něco o pravici)?
Myslel jsem komunisty v Německu,kteří se jediní vzepřeli proti Hitlerovi.Kapitalisti neudělali nic,šlo jím jenom o majetky.
Jeden příspěvek hloupější než druhý. Jen by mne zajímalo kdo byli v Německu ti kapitalisti? Tak se ta skupina jemenovala? Protože z Německa emigorvalo několik milionu lídí, byly zakázané demokratické strany a všichni kdo se Hilerovi vzepřeli perzekuováni, trestání nebo zavražděni, nejen komunisté.
ve Výmarský republice se o jiném než soukromém vlastnictví nedá psát a ta se ptáš na kapitalisty 3.říše? I arizovaný majetek přešel do soukromých rukou a přeměnil se ve válečnej průmysl - v duchu hesla "válka je nejlepší kšeft"
Mluvím o počátcích nacismu v Německu. Později už nešlo udělat nic.Buržoasie měla určitě větší moc,než hrstka komunistů,ale neudělali nic,sympatizovali v začátcích s Hitlerem.Proto je nacismus pravice,a ne levice.Vím,pravda pozlobí.
Pavle Pavle, ty se v tom úplně ztrácíš. Nacismus = Národní socialismus. Můžeš mi vysvětlit, co je na socialismu pravicového? To je úplně stejný protimluv jako to, že jsou TOP09, ODS, atd. pravicové strany. Důležité jsou činy, ne proklamace, sympatie nebo to, že je to napsaný na Wiki, chápeme?
Když pojmenovali kapitalisti tuhle ideologii Národní socialismus,tak to asi bude pravda.Ale třeba by to šlo taky pojmenovat Národní demokracie, jenže to by se musela přepisovathistorie. A kdo by to dělal.
Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei (NSDAP). Vidíš tam někde demokracii? Pavle, už toho nech, děláš ze sebe čím dál většího pitomce. Promiň, že to takhle musím napsat, ale ty mi nedáváš jinou možnost.
Já nikde nenapsal,že je v názvu strany demokratická.
A když už jsme u těch pitomců,nějak jste ty mé příspěvky ani nepochopili.
Pájo, tohle nemá smysl. My jsme to nepochopili, jenom ty jsi letadlo. Článek je o Leonu ST Cupra, mimochodem brutální kára za ty prachy, tak to tu nebudeme dál zadělávat politickým plevelem.
Omlouvám se Shimi,zapletl jsem se do toho.Je tady přítomnost a 280 koní.
Záleží jenom na tom co si kdo pod pojmem demokracie představuje. To, že si to někdo dá do názvu nezakládá automaticky demokratický systém. Dokonce i ti, kteří se tím halasně zaštiťují žádný demokratický systém nemají. Častokrát je to jenom fasáda. Nejokatějším příkladem je mafiánie v usa.
co příspěvek to větší bolševická blbost, tak podle vás je nacismus pravicový protože s AH sympatizovala buržoazie (to je bolševický slovník), ale on AH vyhrál demokratické volby soudruhu zklamu vás, DÍKY ZDRŽENÍ SE HALSOVÁNÍ NĚMEKÝCH KOMUNISTŮ BYLI HITLEROVI ODSOUHALSENY PRVNÍ TOTALITNÍ ZÁKONY, tato podpora Hitelra byla na přímý zásah Stalina
Taky bych to chtěl tak černo-bíle vidět. To se to pak žije.Já sympatizuji jenom s pravdou.
jasně a proto prezentujete jednu bolševickou lež vedle druhé
Klid Petře,každý režim má své výhody a nevýhody..
pokud relativizujete svobodu s dáváte do roviny s totalitou tím, že každý má něco, tak k tomu není co dodat, svoboda pro vás asi není to pravé ořechové
Svoboda je slovo relativní. Já nic totalitního na minulé době nevidel.
- státem vynucovaná ideologie- jediná strana ovládající státní aparát- policejní kontrola a sledování občanů včetně používání mimosoudní represe a zastrašování- centrální řízení ekonomiky- uzavření hranic- monopol na prostředky masové komunikaceJeště pořád nic nevidíš Pavle?
-uzavření hranic považuji za výhodu- jedna strana,tak jako dnes,ať člověk zvolí cokoliv,je to pořád jedna strana- dnes není občan sledován,zastrašován?-Dnes tu je taky totalismus - přistěhovalci,Řecko atd.-svoboda slova-některé slova dnes říkat nesmíme,a za minulého režimu jsme mohli.
Vy jste ale kus jelita, pro omezene lidi je vhodny omezujici rezim, chapu. Jedte tedy do KLDR.
Nebo taky do Číny na ten zaostalý režim,zadlužený.
Pavle, ty o koze a já o voze. Ty jsi nepsal o současné době, ale o minulé. Tak jsem ti napsal pár totalitních příkladů, abys "uviděl". To, že je dnešní doba v mnoha ohledech také totalitní, je bez debaty, tady nejsme ve sporu. Ale to nijak nesouvisí s tím co jsi psal a na co já jsem reagoval. Minulý režim byl totalitní a kdo to zpochybňuje si nevidí na špičku nosu.
z vás ta rudá táhne až za rohmě osobně nikdo cíleně nesleduje, žádný domovní důverník mně nepráská (nemá kam) ani se meobjevuje v mých kádrových materiálech co jsem řekl kritického na vládnoucí stranu už vůbec mne nikdo nezastrašuje čtvrtá odrážka je výkrik rudého primitiva, to se nedá jinak pojmenovat, vy vidíte atribut totality přistěhovalství, vždyť je to právě naopak, totality neradi emigranty nepříjímali a už vůbec se jim nelíbilo když jste chtěl odejít co máte z Řeckem, místní levičáci kradli a EU to vyřešilakterá slova vám někdo zakazuje a pokud je tomu tak na jeho eebu, zakazuje vám někdo založit si nespočet vlastních webů, novin, rádií aj.?
Takže vy rozlišujete Petře jenom levici a pravici.Levice je podle vás vždy ta špatná,pravice ta čestná,poctivá,nekrade.Já rozlišuji pravdu a lež a nezáleží mi,kdo je za tím.Hezký den.
už přestaňte zvracet, svou úroveň jste ukázal dostatečně
Petrumře ty jsi opravdu idiot.
A v čem jsem idiot, že jsem kritizoval něčí slovník na webu o autech, který psal výrazy jako hitlerhrad?
Tak rozumný člověk koupí předváděčku Megana grandtour 220k za nějakých 480tis nebo ukecá cenu pod půl míče,když už chce takové auto...A to nemluvím o chipu na nějakých 260k za 15-20tis...
Hmm, ale ten slavny megan ma vykon hodne podobny jako Octa s 1.8TSI a ta se da pod pul mice ukecat taky.
Tak protože jsem s GT220 jel, tak tě můžu ujistit že výkonově 1,8 tsi se na megana nechytá. A co se týče sepjetí vozu s řidičem a servírování jizdního projevu tak ani Octa rs.Uvědom si že motor v GT je jen mírně podladěná jednotka z meganu RS.Skutečné zrychlení je lepší než v tabulkách - renault ho marketingově trochu podrazil, aby vyzvihl RS.
Měl jsem možnost jezdit s předešlou verzí Cupry, auto mi přišlo více sportovní, agresivnější a jednoduší než Octavie RS, ta zase měla navrch v pohodlnosti a funkčnosti interiéru.
Tak samozřejmě že OIII RS není jediným konkurentem ve třídě nižší střední kombi. Máme tu Focus ST Combi (250 k) za 720.000,- Kč a Megane GT 220 (220k) dokonce jen za 523.000,- Kč.
Co je to Škoda O3 rs ???:-O Slátanina VW !!! Auto bez duše !!! Mimochodem tento střep už nesmí přes práh firmy.
To jsou ale konkurenti jen na papire. V realu naprosta vetsina lidi uvazujici o necem z koncernu, nebude vubec brat Focuse ST ani Megane GT jako konkurenci, to je proste fakt. Nerikam, ze je to dobre, ale do jejich hledacku se tahle konkurence proste ani nedostane.
to jako ze koncern je pouze neco z VW ?
Jiste, proste ty vyjmenovana auta oslovuji prevazne jiny segment zakazniku, kteri vetsinou na drazsi koncernovou nabidku financne nedosahnou, nebo nejsou ochotni tolik prostredku uvolnit (to jsou ti, co dali postu minuska) . Suma sumarum pokud mam na cenovku koncernu a jejich skala aut se mi libi, o nabidku fordu a ze ma nejakeho focuse st, se vubec nezajimam. Stejne jako renault a kia svoje gt. Uz si jen vybiran od luxusniho audi, pres vw a skodu po seat, ktery byl a asi bude naraznikem proti uvadenemu fordu a renaultu.Nebo si fakt myslite, ze clovek s REALNYM zajmem a otevrenou penezenkou bude proti sobe do souboje zvažovat treba Golf gti a focuse st? To mozna nakej plakatovej kovboj, nebo hltac testu z netu, kterej konci naklikanim konfiguratoru a virtualni garazi :) Proste segmentace lidi s otevrenou penezenkou na tenhle typ aut je opravdu jina, nez by si nekteri fordomilove prali
ixxoc : v životě jsem neslyšel větší kravinu než to co si tu právě ze sebe vyplivnul. Nezlob se na mě, ale vůbec, totálně vůbec za 1) nemáš pravdu za 2) vůbec nevíš o čem mluvíš."Suma sumarum pokud mam na cenovku koncernu "" Uz si jen vybiran od luxusniho audi, pres vw a skodu po seat, " Totální nesmysl... audi je cenově daleko daleko daleko... pokud si vybíráš něco u audi budeš srovnávat mezi sebou AUDI, BMW a Mercedes-Benz.Očividně zapřísahlej koncerňák... bohužel např ten Focus je 1000x lepší auto než je Octavia RS co se jízdních vlastností týče... u Focuse to tak bylo vždycky...
Teď zase meleš blbosti ty. Focus ST je lepší než nová O3RS? třeba chlapi z topspeedu.sk na jejich Slovakia ringu zajeli s O3 RS lepší čas než s STčkem, estéčku po druhém kole selhaly brzdy. O3RS i po 4. ostrém kole brzdila náramně. Ceny náhradních dílů? u STčka škoda mluvit. Reálná spotřeba? Estéčko je o 3 litry horší než RS. V závěru bych stejně volil Cupru, už jen díky tomu co předvedla v pořadu fast lap, když napráskala Golfu R, ale focuse bych nebral ani kdyby byl s cenou na půl mega.... Navíc po mé osobní zkušenosti s Focusem 1.6 tdci bych z této značky blil. Poslední dobré ST bylo s motorem 2.5T který ani není Fordu. Mají ho od Volva.
To normalni okoli proste nejsou lidi, ktery ty auta foti, nataci a onanujou nad nima v diskuzich. Ty lidi je fakt kupujou, jezdi s nima, obcas si nechaj vyloudit usmev na tvari ostrejc riznutou zatackou a za 4 roky to daj k dispozici pojezdit lidem preferujici bazar. Rozhodne je jim uplne jedno, ze focus RS byl podvozkovej lepsi nez Golf GTI, o tom se tu nikdo nepre, protoze to zajima jen tady hrstku lidi, ze kterych si ale 90% takove auto nikdy nekoupi. Zadne povysovani, tak nechci aby to vyznelo, ale jestli posuzujes zakazniky podle diskuzi na motoserverech, tak ver, ze z tech se realnejch zakazniku moc nerekrutuje. Takze vykriky o nasobne lepsim fordu stejne prodeje v CR nezvednou ;)
Koukej, to neni zadna akademicka debata. Nemam ve svojim "motofans" okoli zadny blbecky, ani hloupe lidi a jen ti pisu, jak se chovaji lidi kolem 30, vysokoskolaci pracujici pro mezinarodni firmy, mlady pravnici atd. Proste kdo je spokojenej s nabidkou koncernu (tedy i potencionalni zakaznik na CUPRU), tak proste fakt neresi, ze vubec existuje nejakej FOCUS ST, byt je treba o 10% vic vyladenejsi na okruh. Proste o nem ANI NEZAUVAZUJE, jako o moznym konkurentu. Popravde si ani nepusti jeho video na YT, protoze je jim proste uplne volnej. Bejva to tak, ze ten clovek vyrost na SKODE/SEATU a jejich ostrejsich modelech a ted se zajima o ostrejsi veci od VW nebo AUDI, protoze na to ma budget. Ale ani kdyz byl ve tride, kde papirove Focus nebo Renault mohli konkurovat, proste o nich ani nezauvazoval. Nerikam, ze to je rozumny a spravny rozhodovani, ktery by melo bejt podlozeny stopkama na okruhu a zkoumani pomeru hmotnosti k vykonu. Jen ti pisu realitu zakazniku a lidi z okoli, ktery se proste nechovaj tak jednoduse, aby slo seradit auta podle kw a Kc a rict, takhle zakaznik bude mit mnozinu k vyberu ;-) A znova rikam, ty lidi ty auta realne kupujou a ridi, ne jen klikaj konfiguratory na webu a sni u virtualni garaze....
souhlasim, ale resit preference lidi kteri REALNE maji na koupi auta v teto cenove hladine tady na tomto foru tohoto serveru... myslim ze to zdejsi hateri nerozdychajipro me osobne neni koncern volba, za ty penize mam extra kvalitni japonku a nemusi mit zadne RS, GT nebo ST pridavky
Paneboze, takovej blabol.Takze vlastne VW je uplne nejvic nejlepsi na svete a kdokoliv kdo zvazuje ford tak jedine proto ze je to snilek nebo na VW nema penize? To myslis zcela seriozne, nebo jde o nejakou umne skrytou ironii? :-O
Nejel jsem v posledni generaci, ale predposledni generace sportovnich derivatu Focusu byly mnohem lepe vyladene nez Octavia RS. Pokud je to v posledni generaci minimalne podobne, nechapu proc bych se nemel zajimat o Focuse, pokud mi jde o vykon a jizdni vlastnosti, coz se da v teto kategorii aut predpokladat..K te segmentaci: skoda ze jste neuvedl tyto udaje pro jednotlive regiony - minimalne EU, kde bude s vetsim poctem prodanych kusu lepe vypovidajici statistika, at nemluvime jenom o nasem malem ceskem dvorku. Ja jsem v rychlosti nasel jenom starsi vysledky za rok 2012 v evrope (zdroj: http://www.carscoops.com/2013/03/new-ford-focus-st... ... - 44% Focus ST vs. 33% Golf GTI. I kdyby byl napr. prodejni vysledek v minulem roce opacny, porad by to velmi degradovalo hlavni myslenku vaseho prispevku ze lide vubec neuvazuji o Focusu ST, ale rozhodne voli hot-hatch ci hot-combi znacek pod kridly VW AG.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.