Seat Leon Linea R: sportovec jen navenek?

Seat představil nový optický paket pro model Leon a to při příležitosti velkolepého vítězství v závodech WTCC, kde se tomuto vozu vedlo až nečekaně dobře. Automobilka chce tento svůj triumf oslavit, a proto přichází s novou sadou vylepšení pod názvem Linea R.

Již na první pohled je jasné, že celý zevnějšek se nese ve sportovním stylu, který je podtržen novým mohutnějším bodykitem, chromovými koncovkami výfuku a 18-ti palcovými pětipaprskovými koly. Zájemci si v rámci této verze budou moci vybrat ze trojice pohonných jednotek a to 2,0 litrového TDI s výkonem 125 kW, 1,8 litrový čtyřválec TSI s výkonem 117 kW a nabídku uzavírá 2,0 litrový zážehový čtyřválec TSI disponující výkonem 147 kW.

Ani interiéru nezabudla automobilka přidat šmrnc sportovnosti a to přes kůží potažený volant a hlavu řadící páky. Zaujmou i chromové dekorativní lišty a hliníkový sportovní pedále. Kromě toho jistě potěší i fakt, že Leon Linea R přichází se vskutku bohatou standardní výbavou, která zahrnuje třeba ESP, 6 airbagů, přední mlhovky, dvouzónovu klimatizaci, 8 reproduktorů a adaptivní tempomat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Seat Leon Linea R
Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 165 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 245 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků