Seat Leon Cupra ST je nejrychlejší kombi na Nürburgringu

Seat Leon Cupra je velice schopná předokolka, což tento model dokázal už na jaře minulého roku, když zdolal Nürburgring v čase 7:58,4. Letos se na start stejného okruhu postavil Leon Cupra znovu, ale tentokrát ve verzi s karoserií kombi. A výsledkem není nic menšího, než nový rekord v kategorii sériových kombi.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Seat

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Podle informací britského Top Gearu, který s touto zprávou přišel, zvládl Leon Cupra ST ve své výkonnější verzi (280 koní) slavný okruh za 7 minut a 58 s. Ano, to tím pádem znamená, že navzdory o 45 kg vyšší hmotnosti je kombík rychlejší než třídveřová verze. Za volantem se opět představil Jordi Gené.

Video | Kombi | První svezení | Seat

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Možná ještě zajímavější je ale fakt, koho Leon Cupra ST porazil v kategorii kombi. Dosavadním držitelem tohoto rekordu totiž bylo Audi RS4 Avant osazené atmosférickým osmiválcem a pohonem všech kol. Uvidíme, jak dlouho tento zápis Seatu vydrží. Až se na start postaví Golf R Variant, asi se budou tabulky přepisovat znovu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 160 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků