Seat Leon Cupra: Sériový výkon nestačí? Tak si dopřejte 353 koní

S naším dlouhodobě testovaným Seatem Leon ST Cupra jsme se museli nedávno rozloučit. Během celého půl roku jsme nikdy nezažili situaci, kdy by nám výkon tohoto auta přišel jako nedostatečný, ale pokud by vám přece jen 290 koní přišlo málo, řešení existují. Třeba u belgické společnosti ShifTech.

Testy | Video | Kombi | Sportovní auta | Seat

Seat Leon ST Cupra: Zimní pneu prodlouží brzdnou dráhu o 26 %

Ta se podívala na dnes už starý Leon Cupra 280, který nabízí podle oficiálních tabulek 206 kW (280 k) a 350 Nm. Po instalaci nového softwaru řídicí jednotky a po několika dalších úpravách se základní parametry auta změnily na 260 kW (353 k) a 493 Nm. Přesná čísla týkající se dynamiky k dispozici nejsou, každopádně přední pneumatiky budou při svižné jízdě hodně trpět.

Testy | Kombi | Sportovní auta | Seat

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Na Autobahnu

Mimochodem, kdyby někoho zajímalo zvyšování výkonu u Leonu Cupra, nakonec nemusí ani jezdit do Belgie. Třeba kolegové z české společnosti Dieselpower nabízejí pro Cupru 280 navýšení výkonu na 246 kW (335 k), respektive zvýšení točivého momentu na 492 Nm. Stát vás tahle změna bude zhruba 40 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Seat Leon 1.896
Rok výroby: 2009
Stav: 123 459 km
Cena: 109 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků