Ja bych to na stovku pod 6 sekund pri techto parametrch nevidel. Realne tech 25 koni navic pocitam udela tak stovku za 6,2 s v extremnim pripade bych rekl 6,1 s.
Tak S3 od Audi se stejným motorem váží 1455kg a 0-100km má za 5,7s. Je to sice čtyřkolka, ale to by zas takovej problém (alespoň u 0-100) bejt nemusel. Škoda jen, že to neudělaj taky ve čtyřkolce, oproti S3 by to pak muselo bejt alespoň o 300tis. levnější.
Jenže ta S3 má tu 0-100 za 5,7 právě díky tomu 4x4. Být to předokolka, pod 6 nejde.
Přít se o to rozhodně nebudu, ale s Cuprou jsem jezdil loni na jaře celej den a trakcí při rozjezdu jsem byl hodně překvapenej. I na vlhký silnici se dalo rozject velmi rychle bez prokluzu předních kol. Naftový FR na tom bylo o několik tříd hůř ...
Zde je můj test Cupry: http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=132&server=1&article=11574auto je to velmi dobre, vyborne, paradni s tim se ja nepru. Jenom neverim tomu, ze to da stovku pod 6 sekund. Pokud si vezmu Leony upravene chipem na 260-280 koni, tak jezdi tu stovku za tech 6,2 s +- autobus. Seat na Cupra R v tomto ohledu nebude mnoho menit, takze 6,1 jeste beru, pod 6 ne. Tot vse.
Asi bych se zrovna nehnal do srovnání nachipovanýho auta se sériovkou... Rozdíl v těch dvou motorech (2.0TFSI 240k a 265k) není jenom v řídíce jednotce a pokud Seat upraví i převodovku (jakože si myslím, že ano) tak je technicky ta hranice 6s pokořitelná. Otázkou je, jestli jim koncern dovolí postavit vůz, kterej by (vyjma 4x4) konkuroval S3, která je víc jak o 50% dražší než Leon. Necháme se překvapit ... Škoda jen, že tohle auto nepřišlo už loni, asi bych na něj počkal :(
Na to si přišel kde? Rozdíl je jen v jednotce a v tom, že S3 má větší nebo přídavnej cooler, ted si nejsem jistej. Ale to je opravdu vše. Na stránkách co se touhle problematikou zabívaj je to dost podrobně popsaný. Taky když se upravujou tyhle auta S3,TTS,Cupra, tak bez větších úprav jako je výměna turba se dostanou na stejný hodnoty.
Jsem rád, že si mi sám potvrdil, že rozdíl není jenom v řídící jednotce. Díky! ;-)
Tak samozrejme, ze chip a tovarni uprava je neco jineho, presto necekam tu realnou stovku pod 6 sekund. Prevodovku na prvni 2-3 stupne menit nebudou cekam upavu maximalne u trojky a vyse, jinak uz budou problemy s trakci. Ale nechme se prekvapit.
ok, nic jinýho než čekat asi nezbyde :-)
Že by tě Cupra zase lákala:-D Tak Mazda 3 MPS má při 260k a krouťáku 380nM 6,1s. Tohle bude mít určitě nižší krouťák, ale zase bych řekl, že Cupra bude cca o 80-100kg lehčí než ta Mazda. Já bych tipnul rovných 6s
EE ja mam jasno naprosto :) Bud to bude to, nebo ono :)Jinak Cupra ma 1375 a MPS ma 1395 kg :)
No dobře, tak 20kg:-P
No porste tezko rici. 2,3 disi od mazdy ma o trochu lepsi krivku prubehu, coz muze pomoci. vaha je +- stejna a uvidime :) A ve finale je to jedno :)
Tak ve finále s tebou souhlasím :-D Jinak pořád nic s výběrem?
Ja mam vybrano, jenom cekam, az to bude na trhu :))
A je to tajný nebo není;-)
Radeji jo, protoze to jeste muzu 5x zmenit. Co ty, Insignia vyrhava?
Ty si hroznej měnič :-) Mám slíbeno od prodejce někdy v příštích 14 dnech, že mi jí půjčí s tím 2,0t na den, tak to chci vyzkoušet pořádně a pak se uvidí! Dám pak vědět
Ja nejsem menic, ja sem jeste nenasel to prave idealni vis. A problem je, ze nic takoveho neexistuje. Takze furt tapu z ceho slevit a z ceho ne.
Tomu rozumím chlape - já bych potřeboval dát nějaký auta "dohromady" - prostě bych si je nějak z nich "splácal" a byl spokojenej (kdyby to šlo). Jo a pak by nebyl ještě špatnej vyšší peněžní limit ;-)
No prave, pokud musim vse vyresit jednim autem, tak je to sakrys problem. Rodinne a pritom ne prilis velke, aby s tim jezdila i zena, pritom dostatecne zabavne, ale ne extremne, aby to bylo komfortni na delsi cesty, vykone a pritom provozne rozumne, vybavene a to vse za dostupnou cenu :) a idelane jako 4kolka :)
Se budu opakovat, ale fakt jsem zvědavej co nakonec koupíš:-))
To jsme dva. Je tu jeden super zhavy kandidat, ale mam obavu, ze v obdobi, kdy je dostupny neni pro mne prijatelne auto kupovat.
Myslíš to červený, co začíná na S a má najeto 4tis.km
No ano to, ale ted je moc brzo a v lednu to asi nepujde :( A navic zene se nelibi :(
S těma ženskejma jsou někdy větší problémy než s náma:-D
Ale tak s moji ani ne :)
Červený auto na S? Sfelicia? :-D
Sfavorit svoe ;)
Krutě. To bude lítat jak eSko audina ten Sfavorit, možná i krutějš když bude na shlínách
Tak s autem resim podobnej problem - vysoke naroky, max pouzitelnost a aby me to nezruinovalo.. a vychazi me jen Honda Civik 8g 1,8 benzin. Hondu jsem uz vlastnil a v poho, ted mam VW v nafte sice to jede a nezere, ale jinac nuda..Co mas ty za tip?
Mazdu 3MPS a WRX. V podstate z niceho jineho uz nevybiram.
Taky sem řešil, co koupit. Chtěl sem něco zábavnýho a více nekompromisního. Chtěl sem prodat HaŤaPku a koupit Cupru, na Scirocco sem neměl a auto s ve znaku nechci... Nechal sem si Fabii se štítkem HTP vzdadu a dal pod kapotu motor 1,8 turbo naladěný na cca 210koní. Bez ABS, ESP, ASR a takovejchhle klumpů. Byl sem na váze a vážá 1200kg. To znamená, že bez sedaček a s půlkou nádrže cca 1150kg. Myslim, že sem jedinej, kdo jezdí Fabii s úsměvem na tváři. Jen ten samosvor tam dost chybí.... Jednička hrabe, dvojka má taky dost tendenci. Ale oproti Focusu ST, Cupře mam neskutečně navrch v trakci, 330i je zase těžká. Já sem spokojenej :)
To je přesně to, co nechci, auto v podstatě na nic. Jednoúčelovku mám kdykoli k dispozici...
Tak je pravda, že užitná hodnota se snížila, protože je to tvrdý, ale jinak to funguje jako normální fobie. Tak říkal ste, že přecijenom chcete nějakej kompromis. To já nechtěl a šel sem svou cestou a to co sem udělal mě až překvapilo, jak se mi to zalíbilo. :)
Nehomologované auto pro mne není alternativou v kompromisech. Takto upravené auto je naprosto k ničemu a nemá žádný důvod toto dělat. Když už přestavovat takto složitě auto, pak si ho nechám na vrchy a mám klid, ale to já nechci.
KDyby to nešlo přihlásit, tak bych to nedělal ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.