Seat Leon Cupra přistižen při testech na Nordschleife

Ostré verze nového Seatu Leon neuvidíme v celé kráse dříve než příští rok. Jejich vývoj je ale samozřejmě prakticky u konce. Prototypy teď najíždějí testovací kilometry na Nürburgringu, kde probíhá zejména finální ladění podvozku.

Exemplář zachycený objektivem špionážního kameramana je maskován příliš důkladně na to, abychom mohli cokoliv smysluplného vyvozovat z jeho vzhledu. Už dříve jsme ale zjistili, že Seat opět nabídne dvě verze rychlého Leonu. Slabší Cupra bude mít 265 koní, vrcholná Cupra R jich dostane 280. S přenosem výkonu si v obou případech budou muset poradit přední pneumatiky.

Video | Kombi | Autosalony | Premiéry | Frankfurt 2013 | Honda

Honda: Nový Civic Type-R bude nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Stejně jako jeho příbuzní Volkswagen Golf GTI a Škoda Octavia RS bude mít i Seat Leon Cupra generátor vibrací, který pro cestující vytváří iluzi sportovního zvuku. Zvenku ale jen tiše sviští jako všechna moderní přeplňovaná auta.

Oba nové rychlé Seaty mají být uvedeny na trh v příštím roce, ale nikoliv najednou. Podle našich informací přijde nejprve Cupra R, slabší model má následovat s několikaměsíčním odstupem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 160 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků