Seat Leon Cupra posílil už na 300 koní. Také může mít pohon 4x4

Automobilka Seat se soustavně snaží oživovat zájem o sportovní verzi svého modelu Leon. Teď už se na zádi objevuje dokonce číslovka 300.

Hlavně podle toho, že do spodní části předního nárazníku se vrátily mlhovky, rozeznají lidé modernizovanou verzi nového Seatu Leon Cupra od původního provedení této generace. Jinak jsou designové změny dosti úsporné.

To podstatné se ale odehrává pod kapotou. Výkon přeplňovaného dvoulitrového čtyřválce se už navýšil na rovných 300 koňských sil.

Klepněte pro větší obrázek

Tento motor bude pohánět jak pětidveřový hatchback, tak i kombík. Připravuje se opět rovněž třídveřová verze, ta však k zákazníkům dorazí o něco později.

Novinkou je možnost instalace pohonu 4x4 do verze ST (kombi) , který ale bude spojen pouze s automatem DSG.

Zajímavosti | První svezení | Seat

Nový Seat Leon: Těchto 8 věcí nás zaujalo na nejnovějším provedení

Ve výbavě se objeví řada nových elektronických asistentů a osmipalcový displej multimediálního systému. To jsou ale shodné věci s běžným provedením leonu po říjnové modernizaci.

Klepněte pro větší obrázek

Za novou cupru si Seat bude účtovat nejméně 762 900 Kč, kombík s pohonem 4x4 a DSG přijde na 887 900 Kč. Vzhledem k tomu, že stejně výkonný a podobně vybavený Golf Variant R přijde na 1,05 milionu korun, je to slušná nabídka.

Přesný ceník Seat zveřejní v příštích dnech, první kousky by měly být zákazníkům dodány v únoru.

Seat Altea 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 200 678 km
Cena: 135 000 Kč
Seat Alhambra 1.896
Rok výroby: 2003
Stav: 191 818 km
Cena: 70 000 Kč
Seat Toledo 1.896
Rok výroby: 2001
Stav: 232 195 km
Cena: 40 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků