Seat Leon Cupra dostal od JE Design 350 koní. Stovku zvládne za 5,4 s

Seat Leon Cupra pořídíte maximálně ve verzi s výkonem 206 kW (280 koní). To není málo, ale kdo by chtěl ještě něco více, ten musí sáhnout po automobilce Volkswagen. Alternativní možnost nedávno představila společnost JE Design, která nabízí řadu úprav pro pětidveřovou Cupru a součástí je samozřejmě také zvýšení výkonu. Konkrétně se dostanete na 258 kW (350 k).

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Hatchbacky | Renault | Seat

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Přesně řečeno dostanete za 2 299 euro navíc 51 kW (70 koní) a 60 Nm. Leon Cupra pak zvládne stovku za 5,4 s a maximálně se rozjede na 250 km/h. Maximální rychlost se tedy nezmění, standardní zrychlení je horší o 0,3 s.

Testy | Technika | Sportovní auta | Srovnávací testy | Seat | Kia

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

V rámci dalších úprav můžete sáhnout také po sportovním odpružení (taktéž za 2 299 euro), nerezovém výfuku (2 380 euro) a devatenáctipalcových kolech s pneumatikami Dunlop Sport Maxx GT (2 052 euro). Stále málo? Pak už zbývá pouze kompletní bodykit zahrnující nové nárazníky, rozšířené blatníky a prahové nástavce. Na něj si připravte 6 188 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 160 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků