Seat Leon Cup Racer vs. Škoda Fabia R5 v Mostě. Co bude rychlejší?

Nestává se tak často, aby se proti okruhovému Seatu Leon Cup Racer postavil rallyový speciál Škoda Fabia R5. Jak dopadl závod na jedno kolo v Mostě?

Na okruhu v Mostě se proti sobě postavili Petr Fulín a Vojtěch Štajf, oba zkušení závodní jezdci, jenže zatímco Fulínům Seat Leon Cup Racer je určený pouze na okruhy, Štajfova Fabia R5 je doma na klikatých okreskách, šotolině a v blátě. Jak tohle může dopadnout?

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Škoda | Sport | Škoda Fabia

Krvežíznivá Škoda Fabia R5 Ferat burácí v oficiálním videu

Možná si řeknete, že tento duel musí jednoznačně vyhrát Leon, jenže Štajf má v rukávu jeden důležitý trumf – může si zkracovat dráhu. Dohání tak Fulínům náskok získaný na rovinkách a v zatáčkách, přičemž konečný sestřih je opravdu hodně akční.

Video | Sportovní auta | Sport | Seat

Prohlédněte si, jak vznikl Seat Leon Cup Racer

Seat projíždí zatáčky čistou stopou, Fabia zase efektními drifty všech čtyř kol, vzduchem létají kamínky z kačírku a kousky pneumatik. Vozy nakonec proťaly cílovou pásku bok po boku, přestože to asi původně nikdo netipoval.

 

Škoda Octavia 1.8
Rok výroby: 2009
Stav: 144 216 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Fabia 1.2
Rok výroby: 2011
Stav: 103 521 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků