Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

O Seatu Leon se mluví hlavně v kontextu vrcholné a mimochodem výborné verze Cupra, která se samozřejmě stává poměrně často terčem různých úprav. Tuning ale není omezen pouze na nejsilnější provedení, na své si přijdou i majitelé civilnějších variant. Pokud tedy chcete podrobit svůj Leon osazený třeba motorem 1.4 TSI nějakému tomu ladění, můžete. Řešení má například mcchip-dkr.

Tuning | Kombi | Sportovní auta | Seat

Seat Leon Cupra: Sériový výkon nestačí? Tak si dopřejte 353 koní

Sériový Seat Leon 1.4 TSI  disponuje maximem 110 kW (150 k) a vrchol točivého momentu dosahuje na 250 Nm. Německý úpravce nabízí instalaci jiného softwaru, která v praxi zabere i s následnou optimalizací zhruba čtyři až šest hodin. Výsledkem je zvýšení maximálních parametrů motoru na 128 kW (174 k) a 304 Nm.

Jak se potom změní dynamika vozu, to mcchip-dkr neuvádí. Pro představu zopakujme, že pětidveřový Leon se sériovým motorem 1.4 TSI ACT a manuálem umí akceleraci z nuly na 100 km/h za rovných osm sekund a maximálně jede 215 km/h.

Testy | Kombi | Nová Octavia | Srovnávací testy | Seat | Škoda | Škoda Octavia

Škoda Octavia Combi 1.4 TSI vs. Seat Leon ST 1.4 TSI: jehla v kupce sena?  

Mimochodem kvůli ladění od mcchip-dkr nemusíte jezdit do Německa. S touto společností totiž spolupracuje AutoTechnologi sídlící na Chodově. V praxi to vypadá tak, že se na Chodově vůz změří, data se odešlou do Německa, kde se na ně podívají lidé právě od mcchip-dkr a následně je software nahrán opět tady v Čechách do automobilu.  

seat_leon_3.jpgseat_leon_1.jpgseat_leon_2.jpg
Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Seat Ibiza 1.4
Rok výroby: 2002
Stav: 104 362 km
Cena: 44 000 Kč
Seat Leon 1.2
Rok výroby: 2011
Stav: 53 900 km
Cena: 145 000 Kč
Seat Exeo 2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 300 km
Cena: 160 000 Kč
Test ojetiny Renault Clio RS: Kupujte, nebudou!

Test ojetiny Renault Clio RS

Skutečné sportovní auto se v rozumné cenové relaci hledá obtížně. Pokud nutně nemusíte mít zadokolku, poslední atmosférické Clio RS je vynikající volba.

26.  7.  2016 | Dalibor Žák | 9 příspěvků
Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

VW Tiguan 2.0 TDI 4Motion

Změřili jsme dynamiku nového Volkswagenu Tiguan s prozatím vrcholným naftovým motorem. Jak rychlý je v praxi a jak si stojí vedle aut, která už mají naše měření za sebou?

24.  7.  2016 | Lukáš Dittrich | 57 příspěvků
Dvojtest VW Golf GTI Clubsport vs. Renault Mégane R.S. Trophy-R

GTI Clubsport vs. Mégane R.S. Trophy-R

Jeden slaví narozeniny, druhý se loučí. Ne, tohle nebude klasický srovnávací test, tohle bude především ukázka toho, co všechno dnešní rychlé předokolky umí.

17.  7.  2016 | Lukáš Dittrich | 15 příspěvků