Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

O Seatu Leon se mluví hlavně v kontextu vrcholné a mimochodem výborné verze Cupra, která se samozřejmě stává poměrně často terčem různých úprav. Tuning ale není omezen pouze na nejsilnější provedení, na své si přijdou i majitelé civilnějších variant. Pokud tedy chcete podrobit svůj Leon osazený třeba motorem 1.4 TSI nějakému tomu ladění, můžete. Řešení má například mcchip-dkr.

Tuning | Sportovní auta | Kombi | Seat

Seat Leon Cupra: Sériový výkon nestačí? Tak si dopřejte 353 koní

Sériový Seat Leon 1.4 TSI  disponuje maximem 110 kW (150 k) a vrchol točivého momentu dosahuje na 250 Nm. Německý úpravce nabízí instalaci jiného softwaru, která v praxi zabere i s následnou optimalizací zhruba čtyři až šest hodin. Výsledkem je zvýšení maximálních parametrů motoru na 128 kW (174 k) a 304 Nm.

Jak se potom změní dynamika vozu, to mcchip-dkr neuvádí. Pro představu zopakujme, že pětidveřový Leon se sériovým motorem 1.4 TSI ACT a manuálem umí akceleraci z nuly na 100 km/h za rovných osm sekund a maximálně jede 215 km/h.

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Kombi | Nová Octavia | Seat | Škoda Octavia

Škoda Octavia Combi 1.4 TSI vs. Seat Leon ST 1.4 TSI: jehla v kupce sena?  

Mimochodem kvůli ladění od mcchip-dkr nemusíte jezdit do Německa. S touto společností totiž spolupracuje AutoTechnologi sídlící na Chodově. V praxi to vypadá tak, že se na Chodově vůz změří, data se odešlou do Německa, kde se na ně podívají lidé právě od mcchip-dkr a následně je software nahrán opět tady v Čechách do automobilu.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 165 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 245 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků