Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

O Seatu Leon se mluví hlavně v kontextu vrcholné a mimochodem výborné verze Cupra, která se samozřejmě stává poměrně často terčem různých úprav. Tuning ale není omezen pouze na nejsilnější provedení, na své si přijdou i majitelé civilnějších variant. Pokud tedy chcete podrobit svůj Leon osazený třeba motorem 1.4 TSI nějakému tomu ladění, můžete. Řešení má například mcchip-dkr.

Tuning | Kombi | Sportovní auta | Seat

Seat Leon Cupra: Sériový výkon nestačí? Tak si dopřejte 353 koní

Sériový Seat Leon 1.4 TSI  disponuje maximem 110 kW (150 k) a vrchol točivého momentu dosahuje na 250 Nm. Německý úpravce nabízí instalaci jiného softwaru, která v praxi zabere i s následnou optimalizací zhruba čtyři až šest hodin. Výsledkem je zvýšení maximálních parametrů motoru na 128 kW (174 k) a 304 Nm.

Jak se potom změní dynamika vozu, to mcchip-dkr neuvádí. Pro představu zopakujme, že pětidveřový Leon se sériovým motorem 1.4 TSI ACT a manuálem umí akceleraci z nuly na 100 km/h za rovných osm sekund a maximálně jede 215 km/h.

Testy | Kombi | Nová Octavia | Srovnávací testy | Seat | Škoda | Škoda Octavia

Škoda Octavia Combi 1.4 TSI vs. Seat Leon ST 1.4 TSI: jehla v kupce sena?  

Mimochodem kvůli ladění od mcchip-dkr nemusíte jezdit do Německa. S touto společností totiž spolupracuje AutoTechnologi sídlící na Chodově. V praxi to vypadá tak, že se na Chodově vůz změří, data se odešlou do Německa, kde se na ně podívají lidé právě od mcchip-dkr a následně je software nahrán opět tady v Čechách do automobilu.  

seat_leon_3.jpgseat_leon_1.jpgseat_leon_2.jpg
Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Seat Exeo 2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 300 km
Cena: 148 000 Kč
Seat Altea 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 105 356 km
Cena: 129 000 Kč
Seat Leon 1.197
Rok výroby: 2010
Stav: 99 968 km
Cena: 130 000 Kč
Test Hyundai H350 Van 2.5 CRDi 125 kW: Povedená dodávka

Hyundai H350 Van

Můžete mít rádi osobní auta, veterány, nebo třeba sporťáky, ale dříve či později nastane chvíle, kdy se bude hodit opravdu velká dodávka. A přesně v ten moment vás bude chtít oslovit kromě zavedených značek nově také Hyundai.

24.  8.  2016 | Lukáš Dittrich | 12 příspěvků
Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Škoda Octavia 1.0 TSI

Tak jak je to s tím tříválcem v Octavii? Je to absolutní nesmysl, za který si Škoda zaslouží kompletní zatracení, nebo to je trochu jinak?

21.  8.  2016 | Lukáš Dittrich | 332 příspěvků
Test Subaru XV 2.0i Lineartronic: Polem nepolem

Subaru XV 2.0i Lineartronic

Nejmenší model japonské automobilky prodělal poměrně zásadní změny. Má jinak naladěný podvozek, pozměněný vzhled a mnohem příznivější cenu.

16.  8.  2016 | Ondřej Lilling | 64 příspěvků