Seat IBX: hvězda stánku „španělského Volkswagenu“ se odhaluje

16 komentářů

legnaw
28. února • 8:19

premalovany stary touareg?

IQ
28. února • 14:30

No já bych hádal, že to bude o 1 až 2 třídy menší, než Touareg (tzn. spíš Tiguan/Yeti). I když samozřejmě kdyby vzali minulý Touareg a trochu ho zmodernizovali a zfaceliftovali (viz přerod minulé A4 v Exeo) a kdyby byl i obdobně zlevněný (jako Exeo proti současné A4), tak by to pro mnohé byla skvělá koupě. A možná i zajímavý obchodní tah - postavit to proti větším korejským SUV... (ix55 a spol). Smysl by to možná dávalo.

Tom
28. února • 20:00

ja v tom vidim spanelskou "verzi" ix35 ... ale porad lepsi nez prisera Koleos

nenno
28. února • 9:38

:-D PRAVDA a hlavne seat nemuže a ani nikdy nebude konkurentem to si pamatujte B-]

KeMs*
28. února • 1:48

Proc by mela konkurovat Q3 bawu X1? Dyt to nepatri do stejne kategorie. X1 je nejnizsi trida v SUV pak je X3 X5 a nejvyssi X6 tagze audi ma na stejne kategorii X3 s Q3 a ne X1. To az vyjde Q1 potom to bude ono ale momentalne to bude konkurovat X3ce.

Tom Cruise
28. února • 8:28

Konkurovat bude spíše Dusteru. Značka Seat je takřka stejný lowend.

IQ
28. února • 13:06

Jo, to máš pravdu. Asi vyměním svoje Exeo 2.0T za o mnoho lepší Logan.
Naposledy se mne ptal majitel Fluence, co to mám za trapnej shit - zrovna v okamžiku, kdy jsem slintal nad jeho tureckou superkárou s famózním jednoapůllitrovým chrochtákem.
Měl jsem si došetřit dalších pár chechtáků a koupit si o mnoho lepší Woktáwiji Ambyjente 1.2 TSI či pokrokové 1.6 MPI LPG.

Tom Cruise
28. února • 13:46

Exeo woe! Na turbíně! Leta vyvíjený okreskový přízrak a dálniční speciál v německy prémiovém kabátě! V jakých ho máš válečných barvách?

Mr.Murphy
28. února • 14:17

:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
IQ
28. února • 14:25

Eeee???Prostě jen solidní střední třída pro lidi, kteří nechtějí zaoceánský parník typu Mondeo či Superb - a to vše za velmi příznivou cenu. Nic víc, nic míň...
A samozřejmě jen pro ty znás, kteří až tak moc nepotřebují quattro.autoworld.files.wordpress.com ...

IQ
28. února • 14:26

Každopádně kdo to srovnává s Dacií, tak má obzory majitele Favorita.

Tom Cruise
28. února • 16:50

Já jsem Tom Cruise, tak asi nemám Favorita, to dá rozum.
Každopádně Exeo jsi sem přitáhl ty. Já psal něco ve smyslu, že nový "terréní" model Seatu bude spíše konkurence pro Duster, než pro výše zmíněné BMW a Audi a to z důvodu, že je Dacii svým odstrašujícím image blíže, než k prémii B-]

IQ
1. března • 12:34

Jasne, ja zapomenul - Cruise jezdi poradnou amerikou, Chevroletem (Spark?) a v TopGunu taky mel Simsona, nebo co to bylo... Nebo ze by Cruise = Cruze (chevrolet), ktery je oproti Exeu jak co do image, tak co do kvality dilenskeho zpracovani tak o stupnu nize (nicmene pripoustim, ze o 5 stupnu vyse nad Dacii)....To vse je samozrejme vec nazoru.
Je image a technicka kvalita minule Audi A4 se znakem Seatu blize Loganu, nebo spise nejake normalni nemecke znacce? Chtel bych radeji Exeo, nebo treba Insignii? No ja si po zrale uvaze vybral to prvni... A to nemluvim o nenemecke stredni tride typu Laguna ci C5 - o necem takovem jsem uvazoval asi tak 5 sekund. Nicmene i tyto francouzske podivnosti jsou naprosto nesrovnatelne s budgetovymi Daciemi a rozhodne mi prijde, ze mezi treba C5 a BMW 3 proste je mensi rozdil, nez mezi C5 a Loganem. C5 proste pres veskere vyhrady je normalni auto, Logan ne (nicmene uznavam, ze nekomu vyhovuje a dostacuje, nujak tu volbu nehanim).Bude image, technicka kvalita a jizdni vlastnosti IBX blize Dusteru, nebo X1? Vzhledem k tomu, ze to bud bude technicky shodne s Tiguanem, nebo to bude faceliftovany starsi Tuareg, tak to urcite bude blize X1, nez Dusteru.

Tom Cruise
1. března • 15:20

Však si najdi na googlu čím jezdím. Jsem celebrita, fotek mám všude jako smetí, jistě na nějaké z nich budu u auta.Image Seatu jako značky je katastrofální. Značka, která měla zastupovat tzv. jižní, dynamickou, sportovní část koncernu VW má v portofiliu prcka, prcka kombi (ostré, tedy pro image Seatu nosné verze nesahají francouzské konkurenci ani po kotníky), midi MPV, midi MPV s kufrem, midi MPV prodloužené, midi MPV snížené, rebrandované velké MPV a rebrandovaný zastaralý model střední třídy. Ve sportu se značka prosazuje sníženým midi MPV s turbodieselem pod kapotou. Kromě rebrandovaných modelů se ty ostatní vyznačují otřesnými interiéry. Nevím, tohle je ale podle mne na pohlavek. První Leon, druhé Toledo, druhá Ibiza z roku 1993, to byli modely, které měly šmrnc. Tohle je výsměch.Nesrovnávej pořád Exeo s Loganem, je to jiná velikostní třída.Věc názoru, dle mého má těžce blíže k Dusteru. Už jenom kvůli image.

Demmy
28. února • 7:52

Tak Audi Q5 je konkurentem X3 a ne X5... Q3 opravdu bude konkurentem X1 :-P

Tribu
28. února • 1:47

Je to dalsia vyvojova faza projektu TRIBU.

Doporučujeme

Články odjinud