Seat Ibiza ST: stylový konkurent Fabie kombi zná svou první českou cenu

Stylový kombík Seat Ibiza ST, který se letos světu představil na Ženevském autosalonu, právě přichází na český trh. ST je již třetí karosářskou variantou subkompaktní Ibizy, s níž Seat pokračuje ve vylepšování své nabídky.

S modelem Ibiza ST alias Sport Tourer chce Seat oslovit zákazníky, kteří hledají praktický, ale zároveň atraktivní vůz. Automobilka sází na to, že tato novinka zčásti zaujme také firemní zákazníky, kteří tvoří nezanedbatelné procento prodejů v tomto segmentu a dnes dávají přednost hlavně české Fabii Combi.

V Česku bude Ibiza ST nabízena se třemi variantami zážehových agregátů - 1,2 (51 KW/70 k), 1,4 (63 KW/85 k) a 1,2 TSI (77 KW/106 k), který lze navíc doplnit o sedmistupňovou atuomatickou převodovkou DSG.

Pro zákazníky, kteří preferují vznětové jednotky, budou v nabídce celkem čtyři varianty - 1,2 TDI CR (55 kW/75 k), 1,2 TDI CR (55 KW/75 k) Ecomotive, 1,6 TDI CR DPF (66 kW/90 k) a 1,6 TDI CR DPF 77 KW/105k).

Motory bude možné kombinovat se třemi stupněmi výbavy: Reference, Style a Sport. Základní verze Reference obsahuje např.: 4 airbagy, ABS, podélné střešní nosiče, rádio s přehrávačem CD/MP3, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání, deaktivaci airbagu u spolujezdce. Z výbavy na přání lze zmínit např. natáčecí bi-xenonové světlomety nebo automatickou klimatizaci Climatronic.

Zaváděcí cena modelu Ibiza ST 1,2 (51 KW/70 k) ve výbavě Reference bude činit 234 900 Kč. Další ceny zatím neznáme, ale dá se očekávat, že se v brzku objeví na webu českého zastoupeí Seatu. Do prodeje se u nás Ibiza ST oficiálně dostane 10. června 2010.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza ST
Seat Leon 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 130 519 km
Cena: 250 000 Kč
Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 165 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 105 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 33 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků