Seat Ibiza přichází s faceliftem pro rok 2012

Tři roky po spuštění výroby stávající Ibizy přišel čas na její modernizaci v půli plánovaného životního cyklu.

Na březnovém autosalonu v Ženevě se světu oficiálně představí vylepšené provedení kompaktního modelu Seat Ibiza. Španělská značka koncernu VW Group připravila především úpravy karoserie a interiéru, zatímco po stránce pohonných jednotek zůstane zřejmě vše při starém.

Seat

Nový Seat Ibiza detailně: důraz na kvalitu

Tyto modifikace jsou určeny všem třem stávajícím karosářským verzím, tedy základnímu pětidveřovému hatchbacku Ibiza, třídveřovému hatchbacku Ibiza SC i malému kombíku Ibiza ST. Zvenčí se vozy vyznačují především upravenou přídí vyvedenou ve stylu posledních koncepčních studií Seat IBE Coupe, sedanu Seat IBL a crossoveru Seat IBX.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza s úpravami pro modelový rok 2012

Zvenčí si všimneme především nového předního nárazníku s rozměrnější lichoběžníkovou maskou chladiče opatřenou jinak strukturovanou mřížkou a ostřeji tvarovaných hlavních svítilen, jež mohou za příplatek nést nejen denní svítilny LED, ale především bi-xenonové hlavní světlomety. Vzadu pak úprav doznal kromě sdružených svítilen také nárazník.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modernizace se dotkla všech tří karosářských verzí včetně hatchbacku SC
Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 160 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků