No zaplaťánbůh. Jezdit s TDI PD v Ibize byl docela očistec. Motor s autem solidně cvičil, ale při vytočení na 2500ot/min to bylo na špunty do uší.
Na strankach slovenskeho VW sa v cenniku uvadza, ze 1.6 TDI CR 105k ma 6kvalt. Ak to nie je pravda tam podom pardon, pretoze potom tam maju zle udaje.
Oprava: Na strankach slovenskeho VW sa v cenniku uvadza, ze 1.6 TDI CR 105k ma 6kvalt. Ak to nie je pravda tak podot pardon, pretoze potom tam maju zle udaje.
Což o to, 105 koní je na Ibizu dost, problém je ale pouze pětikvalt. Pokud to pro většinu zájemců bude důvod k rozhodnutí nekoupit, pak možná někdo v Seatu dostane rozum.
Nerozumiem tomu, preco len 5kvalt. Do noveho Pola s tym istym motorom davaju 6kvalt a v nemecku do ibize davaju s tym motorom aj 7-DSG. Nech mi nikto nehovori, ze do ibize sa 6kvalt nezmesti.
A to kde si videl ze nove Polo ma 6-stupnovu? Je tam takisto 5. Su to dlhe prevody jak svina, problemom nie su zbytocne vysoke otacky. Namiesto tych 5 dlhanov by som dal 5 kratsich + 1 dialnicna.
www.volkswagen.czPolo 1.2 TSI 77kW - 6st manualni nebo 7st DSG
To je ale članek o dieslu a ne o benzinu.
Presne tak, muzu vedet ktere Polo TDI 77kW ma manualni 6 kvalt?!
aaa pardon, prehledl jsem "s tym istym motorom" :-|
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.