Seat Ibiza nyní i s motorem 1,6 TDI CR 77 kW

Pětidveřové vozy Seat Ibiza a třídveřové Ibiza SC jsou u nás již k dispozici s novým motorem VW 1,6 TDI CR o výkonu 77 kW (105 k). Je to další krok automobilky Seat při rozšiřování nabídky turbodieselů s přímým vstřikováním common rail v modelové řadě Ibiza. Nový motor v nabídce doplní nedávno uvedenou verzi 1,6 TDI CR o výkonu 66 kW (90 k) a současně v nabídce nahradí zastaralou jednotku 1,9 TDI PD o výkonu 77 kW (105 k). Nový motor se vyrábí výhradně v kombinaci s pětistupňovou mechanickou převodovkou a filtrem pevných částic DPF.

Ibiza s tímto motorem je jedním z nejúspornějších modelů ve svém segmentu, průměrná spotřeba palivačiní jen 4,3 l/100 km v kombinovaném provozu, přičemž výkon 77 kW by měl zajistit i dostatečně svižné svezení.

Zákazníci na českém trhu mohou objednávat Ibizu s tímto motorem ve stupních výbavy Style a Sport, jejichž rozsah je srovnatelný s ostatními motory. U modelu Ibiza SC Style začíná cena na 419 900 Kč a u pětidvéřové verze na 434 900 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza
Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 165 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 245 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků