Seat Ibiza Ecomotive s rekordně nízkou kombinovanou spotřebou

6 komentářů

xTomas
6. května • 1:30

S pár úpravama to je dost jednoduchý.. Jednou jsem si dělal takovej test s firemní Oktávkou 1.9 TDI 66KW Combi, která měla papírově v kombinovaným provozu 5,7 l/100 km. Výroba r.2000, test v.r. 2005, na silnici nešetřená, komplet servis.
Jel jsem Černošice - Radotín - Strakonická - Jižní Spojka - Českobrodská - Klánovice v odpoledním provozu (18h). Sucho, Podzim, kolem 24°C. Chtěl jsem záměrně dosáhnout nejnižší možný spotřeby. A po konci cesty podle palubního počítače průměrná spotřeba 4,2 l/100 km.
Gumy 195/65 R15 All-Season, firemní klasika... Vypnutá klima, zatažený okna. V autě jsem byl sám a měl jsem plnou nádrž.
Všechno je to hlavně o stylu jízdy, kterej je naprosto přizpůsobenej spotřebě a nemá nic společnýho s normálním ježděním.. V určitejch pasážích když sbíráte rychlost gravitací vás dokonce brzděj různý přehnaně pomalí jezdci, atd..
Každopádně různý tyhle "Eco-Run" jsou akorát pěknej marketing a s normálním provozem to nemá nic společnýho...

Jenom ještě na závěr: Při opačným testu na co nejvyšší spotřebu, tzn. co největší čoud po celou cestu 9,4 l/100 km.

MirecBA
5. května • 21:20

este mohli uviest, ze jeho priemerna rychlost bola okolo 50km/h. Specialne upravene auto aby dokazali, ze TDI je to naj vo vsetkych ohladoch. Ale ked si to kupite, nebudete sa stacit divit, ze nedosiahnete vyrobcom slubovanu spotrebu. Aj ked spotreba 4.7 by u TDI s tak malym autom doasiahnutelna mohla byt

wartburg
6. května • 14:49

aj si taky voz soferoval a mas realnu skusenost s takouto Ibizou, alebo zasa si jeden z tych co trieskaju co ich v opilosti napadlo???

petrHL
5. května • 19:35

Ale musí to být řádnej lenoch,zdržovač na silnicích.

tato
5. května • 10:52

Nie je nič svetoborné dosiahnuť takúto spotrebu na takto upravenom aute a na ceste kde zrejme prevažovali kvalitné cesty a hlavne dialnice.Mal tento pokus robiť na sériovom aute bez upravenia stáleho prevodu/do rýchla/,na štandardných pneumatikách...Mám pre tohoto pána tip na ďalší rekord-treba ubrať ešte jeden alebo aj dva valce.použiť kolesá z bicykla,vykuchať interiér/zbytočné sedadlá,tapacír,koberce.../a potom ho už nikto neprekoná-ani on sám seba:-D

zdenek
5. května • 7:59

Je to opravdu čtyřválec? Koncernový 1.4 je tříválec.

Doporučujeme

Články odjinud