Seat Ibiza Cupra R13: třicet koní navíc pro 150 zájemců

Na trh míří limitovaná edice modelu Seat Ibiza Cupra. Ta dostala označení R13 a vznikla ve spolupráci se společností ABT. Přiostřený španělský hatchback poznáte podle osmnáctipalcových kol s pneumatikami o rozměru 215/40 R18. Novinkou je také upravený zadní difuzor a zadní spoiler. Interiér nabídne kožený volant, samozřejmě sportovní sedadla a bohatou výbavu (automatická klimatizace, navigace, parkovací senzory...).

Premiéry | Seat

Seat na rozcestí: pomůže omlazená Ibiza?

Dostalo se taktéž na úpravu techniky, a to ne zcela zanedbatelnou. Sportovně laděný podvozek je nižší o dvacet milimetrů. O patřičnou dynamiku se pak díky zásahu ABT do řídicí jednotky postará zvýšený výkon. Původně je přeplňovaná jedna-čtyřka naladěná na 180 koní, R13 vyprodukuje maximum 210 koní. S přenosem veškerého výkonu na silnici přes přední nápravu vypomůže systém XDS.

Video | Kombi | První svezení | Seat

Seat Leon ST jde do boje s Octavií Combi a Golfem Variant první dojmy

Slibně vypadající hatchback má z našeho pohledu dva problémy. Vznikne pouze 150 kusů a všechny se budou prodávat ve Švýcarsku. Cena jednoho takového exempláře je 26 375 eur.

Seat Altea 1.968
Rok výroby: 2011
Stav: 158 046 km
Cena: 170 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2004
Stav: 109 588 km
Cena: 60 000 Kč
Seat Leon 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 120 542 km
Cena: 203 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků