Seat Ibiza Cupra: malý hot hatch se představí v Pekingu

Možná vám to přijde na první pohled zvláštní, ale Seat Ibiza po faceliftu se představí ve vrcholném provedení Cupra na autosalonu v Pekingu. Odpověď na otázku, proč si automobilka vybrala právě tento autosalon, není složitá. Seat vstupuje na čínský trh a potřebuje přitáhnout pozornost. K tomuto účelu je omlazená Ibiza Cupra přímo ideální.

Premiéry | Seat

Seat na rozcestí: pomůže omlazená Ibiza?

Na internetu se objevila první série fotografií a díky nim si můžeme prohlédnout vše podstatné. Změn zas až tolik není, designéři upravili přední část, dozadu se nastěhoval nový nárazník a kola dostala nový design. Pod kapotou stále zůstává jedna-čtyřka TSI nabízející výkon 180 koní. Standardem je sedmistupňová převodovka DSG.

Seat Leon 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 130 519 km
Cena: 250 000 Kč
Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 165 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 105 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 66 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků