Seat vznikl vlastně stejně, jako srbská Zastava. Fiat má dnes svoji superlevnou značku Zastava, Renault svoji Dacii a pro VW měla být takovou superlevnou značkou Škoda. Částečně se tak stalo, ale Škodě se povedlo stát se jen levnější značkou a dostat se tak na trochu jinou úroveň, než Dacie, nebo Zastava. Zákazníci ale chtějí více superlevných aut. Je na snadě obětovat tedy skomírající Seat a díky němu prodloužit život svých výběhových modelů. Toto je první ukázka.
muhehe, seaty byly hnusny budou hnusny (krome leona) takze to je stejne fuk at si delaj co chtej
To je Tvůj názor, na který máš nezpochybnitelné právo. mně osobně se Seat líbil, líbí a bude líbit, už mám druhého a budu mít i třetího (čtvrtého...:-)) )
ak uz pises, pis v rodnom jazykuvelmi by ma zaujimal nazor, ze seat s dizajnom modelov ako je leon ci altea nie je ziadany.
leon ma dizajnom zaujal, nezaujal cenou.
pozri sa na aktualny cennik. cena sla o cca 10% dole. KONECNE!
Mno, asi podla predajov nie je...Mne osobne sa paci, najma altea, leon, ci freetrack. Ale keby mali nejake kombi, ci sedan s niecim takym, bol by som spokojnesit.Avsak na druhu stranu, svoju cordobu som vymenil aj napriek tomu, za nieco uplne ine... aj ked sa mi seaty pacia.
jestli je to pravda: Proboha, Seate, proč??? To, že jsi před tím měl všechny modely jako přes kopírák, neznamená, že teď budeš mít všechny své modely jako Audi přes kopírák.Já ale myslím, že to je a) podvrh b) model pro Čínu. Byl by to pro Seat ne krok z hrobníkovy lopaty, ale skok do hrobu rovnou po hlavě.1. Modely Seatu mají být více individuální. Proto mi tam předek z Ibizy nesedí.2. Má to být přelomový model, rázný krok vpřed. To ani přepracovaná předchozí A4 nabídnout nemůže.3. Má používat techniku současné A4. Tu do předchozího modelu nenacpou nikdy (změna uložení motoru apod. - pokud se nepletu)
Seat byla beckova znacka s licencovanejma fiatama netahel z jihu, ted se to vraci ve forme prestehovany linky A4 z Ingolstadtu. Nechapu tyhle pravidla, ze seat MA byt individualni, MA byt prelomovy.. to zavedl starej Piëch, jenze ted vsichni vidi, kam tahle individualita vede a ze bude pro fabriku daleko efektivnejsi upustit od experimentu a ty emoce zase schladit.
VW group zacina tlacit na vyrobnu efektivitu. pri Golf6 vyuzil mnozstvo dielov podobnych s EOSom, Tiguanom a na prvy pohlad ide o velky faelift Golfu5. Skoda uvedie do dvoch rokov model, ktory bude na podvozku starej O1 a ma konkurovat lacnym Kiam a Hyundaiom.pri Seate "doslo" na segment D. uspora, uspora, uspora... ...i ked si osobne myslim, co vsetko je spolocne medzi tymto modelom a starym A4. mimo podvozku.
V době prudce rostoucích východních trhů s asijsky tradiční nulovou náročností na kvalitu a tvrdým tlakem na cenu je to ekonomicky zcela správné chování.
ved je to ako cez kopirku! hanba
až bude zahájen prodej :-D v TDi to bude nepřekonatelné B-]
Matěji, Matěji, takhle plácat nad renderem..........
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.