dříve jsem vlastnil O-II Scouta.... bydeli jsme na horách a musím říct, že jakékoliv plasty vpředu-vzadu jsou jen a jen ke zlosti. Stalo se mi snad třikrát, kdy jsme předkem či zadkem zaparkoval do sněhu... ano , byl zmrzlý, jak jinak, a z plastů zbyl pytel trsátek....a ty díly jsou drahé jak sviňa! Takže já bych preferoval -pokud chci drsný vzhled, nerez jako má Allroad v I generaci... A pro info- je rozdíl, když jedete do hor jednou za týden, na sjezdovku, kdy jsou silnice uklizené anebo se tam pohybujete celý rok...
Kdyby Ateca a Yeti meli misto vyfuku zadecky, mohli by mit krasny analni sexik a rodit treba koleckove brusle a skateboardy ze.
Mas pravdu Svetaku. Mas svatou pravdu.
Vyzera dobre aj vyssia svetla vyska sa hodi. Chcem to ale s benzinom, nie dieslom!
Proč? Aby to žralo 10 místo 7?
Jazdim casto kratke vzdialenosti. Nepotrebujem sediet kazdy polrok v servise kvoli DPF filtru ako sedia vsetci kolegovia s dieslami. Tie naklady a naklady na moj cas su omoc vyssie ako rozdiel 3 l/100 km. Okrem toho ked klesne teplota pod -15 tak diesel bez aditiva nenastartuje. Benzin bez problemov. Vyhod benzinu je mnoho. Dieslu len mierne nizsia spotreba a mierne vyssi krutiaci moment, ale okrem toho same nevyhody.
Oplastovaný Tiguan s lowendovým brandem na grilu a horšími materiály uvnitř a daleko rychlejším poklesem ceny za cenu plnohodnotného Tiguanu... no já tedy nevím, ale moc mi to (kromě španělského "domácího" trhu) nedává smysl. A to ještě jen pro ty Španěly, co netuší kde se to ve skutečnosti vyrábí.
"lowendovým brandem":-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.