Seat Alhambra Ecomotive, úspornost především

7 komentářů

NorgE
27. května • 15:46

S kvalitou Alhambry (koupena nova) mam velmi spatne osobni zkusenosti - nebrat, ani kdyby zrala ctyri litry, opravy prijdou na desetitisice.

Petr
27. května • 15:51

trojice Alhambra/Sharan/Galaxy jsou známé svojí poruchovostíB-]

Lukas
27. května • 23:20

Mám teda opačnou (vlastní) zkušenost..

jogurt
27. května • 20:11

Takhle paušálně to nelze tvrdit. MPV všech značek vždy dopadají v TÜV podstatně hůře než osobní vozy. Sharan/Alhambra/Galaxy od počátku výroby v Portugalsku na přelomu let 1994/1995 provázely epochy dílčích problémů, které zčásti byly způsobeny tím, že na vývoji poprvé a zároveň zatím naposledy v historii spolupracoval VW a Fordem do té doby netypickým způsobem, kdy každá z automobilek odpovídala za separátní část vozu, což je dost neobvyklé. Příklady těchto problémů: do roku 1998 převodovky u šestiválců (ford), elektroinstalace (ford), motor stěračů (ford), 2000-2002 čepy řízení (VW) 1996-1998 výměníky klimatizace (VW).
Auto ale postupně zrálo jako víno a dnes je to už pěkných pár let bezproblémový stroj. Ostatně kdyby nebyl, jen těžko by se prodeje tak historického auta (13 let výroby s jediným nepříliš rozsáhlým faceliftem), jakým dnes Sharan/Alhambra jsou, držely celoevropsky na velmi dobrých počtech, které v podstatě vůbec neovlivnil ani zcela nový ford galaxy/s-max. A jen díky tak dobrým výsledkům prodejů nemusí VW spěchat s novou generací, která údajně nepřijde dříve než v polovině roku 2009.

w
27. května • 13:18

obdivuhodny napad dat do usporneho auta stary a vcelku neusporny (v porovnani s alternativami) motor, no dobrym by som ho nenazval...

jogurt
27. května • 13:55

He? V čem že je 2,0TDI neúsporný v porovnání s alternativami? A které že alternativy to jsou?

w
27. května • 13:11

v 'GeenLine' asi chyba r

Doporučujeme

Články odjinud