Seat Alhambra 2011: španělské MPV detailněji

8 komentářů

Martin
22. září • 17:34

Design tohto noveho Seatu je teda pekne nudny. Povedal by som ze toto je MPV niekde z roku 2005 a nie 2010. To konkurencia je na tom vyrazne lepsie. Ale konzervativnemu obecenstvu mozno bude vyhovovat :)

pbarti
20. září • 19:18

Co to je? Kde jsou jasné změny? Je to zase jen nuda od VW. Tak opět nezklamaly :-D

Tomas
20. září • 15:13

"zůstanou společné nejen posuvný druhý pár bočních dveří (k tomuto kdysi běžnému řešení se nedávno vrátil i menší Opel Meriva), "zrovna vcera som sa na novu Merivu pozeral aj som si ten druhy par dveri otvoril a moc posuvne mi nepripadali. Teda ak prehliadnem, ze sa otvaraju opacne ako konvencne dvere. Urcite myslel autor Opel Merivu?

Ardier
20. září • 16:52

Hej! Haló... tak kedy nastane oprava?

Radek.
21. září • 0:06

Autorevue (stejně jako hradní blb Jakl) chyby zásadně nepřiznává - ale když budeš v diskusi moc řvát, možná na tebe poštvou jmenovce Ondrášíka ;-)

nickname007
20. září • 11:04

Jen by mě zajímalo proč soudruzi ve Wolfsburgu nepovolili produkci stejného MPV i pod značkou Škoda. Přeci jen Seat je pro koncern více sportovní značka než rodinná Škoda, které by se MPV do portfolia hodilo...

Radek.
21. září • 0:03

Asi sis neráčil všimnuout, že i ten "koncernový Sharan" (a dřív i Ford Galaxy) se páchal na stejném páse ve fabrice Seatu. Nic ako "sdílená konzernová platforma Sharan" neexistovalo, měnila se jen plastiková loga. A co se Schade týče, nestačí ti že soudruzi z Vlkova už velkoryse dovolili "rodinný" Monster, do kterého bez komprese dolních končetin cestujících vzadu nevleze ani kočárek? Jakpak by asi dopadl Sharan v podání Schade? Na předek z Fábie naroubovaný zadek z Transporteru, po demontáži střechy konvertibilní na korbu na hnůj?

luky
22. září • 9:39

ta auta se montuji a montovala ve spolecne tovarne v palmelu v Portugalsku:-)

Doporučujeme

Články odjinud