Scion FR-S Speedster: výroční koncept

Toyota Racing slaví 38. výročí Toyota Grand Prix of Long Beach. K této příležitosti vznikl koncept Scion FR-S Speedster, což není nic jiného, než upravená Toyota GT 86 s otevřenou karoserií. Auto mají na svědomí společnosti Iacono Design a Cartel Customs. Manažer Toyota National Motorsports Les Unger k tomu dodává, že v případě FR-S Speedsteru jde o ryzí sportovní automobil a že si během závodního víkendu sportovní fanoušci budou jeho přítomnost na trati užívat.

Video

Scion FR-S: další krůček ke sportovní Toyotě FT-86 (45 foto a 2x video)

Scion FR-S Speedster vychází ze sériového FR-S, pod kapotou je dvoulitrový boxer s maximálním výkonem 200 koní při 7000 ot,/min. Podle fotek to vypadá, že se úpravy zaměřily na snížení hmotnosti. Hmotnost auta ale tisková zpráva neuvádí.

Na rozdíl od sériového provedení má FR-S Speedster přepracovaný podvozek, výfuk GReddy SP Elite, vylepšené brzdy s kotouči o průměru 13“ a kola s centrální maticí. V předu najdeme disky 18 x 8.0 obuté do pneumatik 225/40, disky na zadní nápravě mají rozměr 18 x 9,5, zadní pneumatiky pak 245/40. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků