Schumacher pořád „táhne”, v Hockenheimu si mnou ruce

Michael Schumacher za poslední tři roky neujel v závodech Formule 1 jediný metr, přesto na něj němečtí fanoušci ani v nejmenším nezapomněli. Snad nejslavnější německý sportovec posledních dekád ohlásil svůj návrat do kokpitu F1 těsně před Vánoci a ač bylo naivní si myslet, že tento krok nechá příznivce motosportu chladné, přes Svátky se žádný humbuk nečekal. Opak se však stal pravdou.

Podle německé agentury DPA byla reakce německých příznivců prakticky okamžitá a hned druhý den, tedy na Štědrý den, začali Němci houfně skupovat vstupenky na červencovou velkou cenu v Hockenheimu. Zájem předčil očekávání natolik, že firma Hockenheim-Ring GmbH zrušila vánoční volno pro část svých zaměstnanců, aby byla schopna objednávky vstupenek odbavit.

Provozovatel okruhu tak může být velmi spokojen, lepší vánoční dárek si snad ani nemohl přát.

Zatímco v Hockenheimu byli zájmem fanoušků překvapeni, u Mercedesu se na lepší zítřky svědomitě chystají. Patrně nelze očekávat, že by delaerství značky ještě dnes začali obléhat natěšení zákazníci, i z krátkodobého hlediska si ale od Schumacherova návratu slibují u trojcípé hvězdy hodně. Norbert Haug pro televizi ZDF uvedl, že přítomnost čtyřicetiletého pilota přitáhne zájem mnoha lidí o kvality Mercedesu a očekává, že nadšení z ryze německého týmu vedeného Schumacherem přinese prodeje „spousty aut” v roce 2010.

Realitu ukáže až čas, nepochybujeme však, že přínos Schumacherova jména pro Formuli 1 i samotný Mercedes bude enormní.

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.991
Rok výroby: 2006
Stav: 190 428 km
Cena: 73 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2001
Stav: 183 158 km
Cena: 50 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 35 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků