Schumacher pořád „táhne”, v Hockenheimu si mnou ruce

Michael Schumacher za poslední tři roky neujel v závodech Formule 1 jediný metr, přesto na něj němečtí fanoušci ani v nejmenším nezapomněli. Snad nejslavnější německý sportovec posledních dekád ohlásil svůj návrat do kokpitu F1 těsně před Vánoci a ač bylo naivní si myslet, že tento krok nechá příznivce motosportu chladné, přes Svátky se žádný humbuk nečekal. Opak se však stal pravdou.

Podle německé agentury DPA byla reakce německých příznivců prakticky okamžitá a hned druhý den, tedy na Štědrý den, začali Němci houfně skupovat vstupenky na červencovou velkou cenu v Hockenheimu. Zájem předčil očekávání natolik, že firma Hockenheim-Ring GmbH zrušila vánoční volno pro část svých zaměstnanců, aby byla schopna objednávky vstupenek odbavit.

Provozovatel okruhu tak může být velmi spokojen, lepší vánoční dárek si snad ani nemohl přát.

Zatímco v Hockenheimu byli zájmem fanoušků překvapeni, u Mercedesu se na lepší zítřky svědomitě chystají. Patrně nelze očekávat, že by delaerství značky ještě dnes začali obléhat natěšení zákazníci, i z krátkodobého hlediska si ale od Schumacherova návratu slibují u trojcípé hvězdy hodně. Norbert Haug pro televizi ZDF uvedl, že přítomnost čtyřicetiletého pilota přitáhne zájem mnoha lidí o kvality Mercedesu a očekává, že nadšení z ryze německého týmu vedeného Schumacherem přinese prodeje „spousty aut” v roce 2010.

Realitu ukáže až čas, nepochybujeme však, že přínos Schumacherova jména pro Formuli 1 i samotný Mercedes bude enormní.

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek