Schumacher pořád „táhne”, v Hockenheimu si mnou ruce

Michael Schumacher za poslední tři roky neujel v závodech Formule 1 jediný metr, přesto na něj němečtí fanoušci ani v nejmenším nezapomněli. Snad nejslavnější německý sportovec posledních dekád ohlásil svůj návrat do kokpitu F1 těsně před Vánoci a ač bylo naivní si myslet, že tento krok nechá příznivce motosportu chladné, přes Svátky se žádný humbuk nečekal. Opak se však stal pravdou.

Podle německé agentury DPA byla reakce německých příznivců prakticky okamžitá a hned druhý den, tedy na Štědrý den, začali Němci houfně skupovat vstupenky na červencovou velkou cenu v Hockenheimu. Zájem předčil očekávání natolik, že firma Hockenheim-Ring GmbH zrušila vánoční volno pro část svých zaměstnanců, aby byla schopna objednávky vstupenek odbavit.

Provozovatel okruhu tak může být velmi spokojen, lepší vánoční dárek si snad ani nemohl přát.

Zatímco v Hockenheimu byli zájmem fanoušků překvapeni, u Mercedesu se na lepší zítřky svědomitě chystají. Patrně nelze očekávat, že by delaerství značky ještě dnes začali obléhat natěšení zákazníci, i z krátkodobého hlediska si ale od Schumacherova návratu slibují u trojcípé hvězdy hodně. Norbert Haug pro televizi ZDF uvedl, že přítomnost čtyřicetiletého pilota přitáhne zájem mnoha lidí o kvality Mercedesu a očekává, že nadšení z ryze německého týmu vedeného Schumacherem přinese prodeje „spousty aut” v roce 2010.

Realitu ukáže až čas, nepochybujeme však, že přínos Schumacherova jména pro Formuli 1 i samotný Mercedes bude enormní.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků