Samsung SM5: modernizace pro korejský sedan

Samsung představil facelift pro model SM5, což je v podstatě korejská verze evropského Renaulut Latitude, u kterého se taktéž dá velmi pravděpodobně očekávat modernizace, i když si na ni ještě chvíli počkáme. Model SM5 dostal nový nárazník, chromovou masku chladiče, LED diody denního svícení, přepracované zadní svítilny taktéž využívající technologii LED diod nebo nový design litých kol.

Testy | Renault | Luxusní auta

Test: Renault Latitude 2.0 dCi - luxus po francouzsku

Výrobce také slibuje kvalitnější interiér, lepší navigaci a kamerový systém umožňující zobrazit automobil z ptačí perspektivy. Základní motorizací je benzinový dvoulitr nabízející maximální výkon 140 koní, zájemci o diesel mohou sáhnout po naftovém dvoulitru naladěném na 150 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2005
Stav: 162 542 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 129 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků