Sada Luxury Driving od Vauxhallu: je libo značkové rukavičky?

Britská značka Vauxhall, kterou vlastní koncern General Motors a jež vyrábí vozy Opel s pravostranným řízením pro místní trh, se zřejmě pokouší posilovat svoji individualitu. Vloni modernizovala své logo s gryfonem (změnu jsme popisovali na tomto místě), nyní představuje sadu doplňků v rámci svého programu Luxury Driving Set.

Na jeho tvrobě se podílel britský obuvnický návrhář Jonathan Kelsey. Zadání bylo jasné: vyvinout doplňky, které by oslavily letitou a specifickou britskou kulturu cestování automobilem. Sada sestává z potahu na volant, řidičských rukavic a přívěsku a klíče. Cena za tyto tři prvky byla stanovena na 195 liber. Pokud z nějakého záhadného důvodu patříte k fandům značky Vauxhall, měli byste si pospíšit. Sada bude totiž zhotovena pouze v pětadvaceti exemplářích. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Luxury Driving Set od Vauxhallu
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků