Saab vs. Spyker: jednání s GM nadále pokračují

Včera jsme vás informovali, že Saab možná ještě nemá tak docela na kahánku. Spyker se totiž snaží (zřejmě v duchu svého hesla Nulla tenaci invia est via - Pro vytrvalé není žádná cesta neschůdná) „přemluvit” General Motors, že pro automobilku je stále vhodným zájemcem. Svou novou nabídku shrnul v jedenácti bodech a GM dal do pondělního večera čas na reakci.

Ta nepřišla, přesto jednání nejsou u konce. Spyker dnes vydal krátkou (opravdu hodně krátkou, má přesně dvě věty) tiskovou zprávu, že jeho nová nabídka na převzetí Saabu platí do odvolání a nechává tak prostor k dalším diskusím.

Zda se obě firmy na něčem dohodnou je těžké předpovídat, v mezičase se objevila celá plejáda spekulací o tom, jak to dnes se Saabem, Spykerem a GM vlastně je. Někteří tvrdí, že GM Saab vůbec zavřít nechce a jen zvolil velmi tvrdou vyjednávací linii se švédskou vládou, která jediná může do Saabu nalít peníze, aniž by automobilka přestala patřit GM. Jiní pro změnu tvrdí, že Spyker vůbec nechce Saab koupit a předstíraným zájmem o automobilku se jen snaží zviditelnit. Další...

Pohledů na věc je zkrátka mnoho, ani jedné ze stran ale nikdo z nás do hlavy nevidí a nelze tak než vyčkat na oficiální informace o závěrech současných jednání.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků