Saab pokračuje v testech crossoveru 9-4X (spy photos)

Saab již stihnul představit model 9-4X v podobě konceptu se jménem Biopower - stalo se tak na lednovém autosalonu v Detroitu. Nyní se špionážním fotografům podařilo zachytit testovací vůz na legendární Nordschleife. Připomeňme jen, že Saab 9-4 je společným dílem konstruktérů vývojového centra v německém Rüsselsheimu a designovým centrem ve švédském Trollhättanu.

Při prvních testech si Saab pro testování vypůjčil „tělo“ od Chevroletu Trailblazer, přičemž příď pocházela z modelu 9-7X. Teď je již všechno jinak a řádně maskovaný vůz by již měl disponovat vlastními díly. Pro ušetření nákladů bude vůz sdílet podvozkovou platformu s Cadillacem BRX. V plánu je rovněž společný šestiválcový diesel s výkonem okolo 184 kW/250 k a točivým momentem 550 Nm, systém pohonu všech kol pak připravuje známý Haldex. Oba modely budou vyráběny v mexické fabrice Ramos Arizpe a na trhu se 9-4X objeví na podzim příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Saab 9-4X při testech na Nordschleife

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Předchozí testovací mula

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků