Saab má naději. Odvolací soud schválil ochranu před věřiteli

Automobilka Saab se pořád nemůže vymanit z problémů, které přerušily výrobu a které nakonec zapříčinily také to, že tento švédský výrobce chyběl na nedávném autosalonu ve Frankfurtu. Před dvěma týdny navíc byla zamítnuta žádost Saabu o ochranu před věřiteli. Naštěstí pro automobilku odvolací soud její případ přehodnotil a žádosti vyhověl.

V praxi to znamená, že Saab získal čas. Aktuálně se čeká na to, až čínské úřady posvětí dohodu společnosti Swedish Automobile, která Saab vlastní, s čínskými partnery Zhejiang  Youngman Lotus Automobile a Pangda Automobile Trade. Obvyklá ochranná lhůta jsou tři měsíce, pokud ani ta nebude stačit, je zde ještě šance na prodloužení.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přestože Saab má za sebou dlouhou historii a její jméno má stále „zvuk“, šance na záchranu nejsou velké. V tuto chvíli nemá automobilka oproti své konkurenci co nabídnout.

Čtěte také:
První test Saab 9-5 2.0T XWD: letem Českem

Klepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek