Saab letos představí nové modely 9-5 a 9-3X

Švédský Saab dostane letos konečně zásadní nové modely, tvrdí to alespoň zástupci značky a mateřského koncernu General Motors. Na příchod slibovaného crossoveru 9-4X se však netěšte. Svého nástupce konečně dostane již výrazně přesluhující řada 9-5, jež se představila před dvanácti lety a dodnes sdílí řadu dílů s tehdejšími Opely. Nová generace usedne na koncernové platformě Epsilon II, kterou nyní zkouší Opel Insignia, a její debut se připravuje zřejmě na letošní autosalon ve Frankfurtu. 
 
Dočkáme se nejspíše také rozšíření stávající nabídky, a sice o „sportkombi“ 9-3X. Samozřejmostí budou stálý pohon všech kol a řádné plastování karosérie, ale žádný off-road to nebude, namísto toho novinka zamíří proti Volvu XC70 nebo Subaru Outback. General Motors má letos v plánu uvedení také nových vozů Opel Astra a Chevrolet Cruze, projekt Saab 9-4X byl však zřejmě „odpískán“.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek